Nekad Jafar | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jafar

Vad är ditt discord namn? Ballas__

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joan Andersson han är född 2000-talet i Jugoslavien, Joan växte upp med sin far Radovan år 1998 så flydde Joans pappa till Sverige på grund av kriget som var i Balkan. år 2000 så föddes Joan o 2001 så va kriget över och Senare när Joan växte upp och gick gymnasiet i Göteborg och läste fordon & transport han tog studenten 2019 han fick jobb på Volvo lastvagnar AB i Göteborg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra och socialt RP. Som kommer göra att RPET blir roligt för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag hade fått beskriva det kort det är T.ex. att om det är 2 scenarion som hamnar i ett så utvecklar man det och inte bryr sig om vem som vinner det är också en regel man bryter ifall man gör det (POWERGAMING 2)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är RANDOMDEATHMATCH vilket innebär T.EX att man slår någon utan anledning VDM är som RDM fast med ett fordon. FearRP är att du måste värna över ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har ingen erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej känner inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka