Accepterad Jafar | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jafar

Vad är ditt discord namn? Ballas__

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joan Andersson och är 23 år gammal. Joan är upp växt med sin mamma Karin och sin pappa Björn. Joans pappa har alltid varit intresserad av bilar men aldrig haft pengar till att köpa en fin bil. När Björn fick ett nytt jobb så fick han mer pengar och då kunde Björn köpa en finare bil till familjen. När Joan växte upp så fick han mer och mer intresse för bilar. Joan samlar till en Ford rantor som är hans dröm bil. Joan försöker skaffa jobb en han hittar inget roligt som han vill jobba på. Joan har också ett litet intresse för musik som han har fått av sin mamma. Joans musik smak är Rock. Joan har varit på många olika konserter i många olika länder men mest har han varit i USA och lyssnat på kiss som är Joans favorit band. När Joan var liten så snattade han mycket från affärer med sina kompisar. Joan blev aldrig på kommen av någon när han snattade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket RP till unive med mycket skratt och rolig RP och mycket krestic social RPET med andra folk, jag kommer göra så folk jag är med har det roligt på unive och att alla jag spelar med ska ha det seriöst jag är bra på RP och kan göra så andra också blir det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte bara spela för att man själv ska vinna utan att man också ska göra så att andra har kul om man inte vinner i scenariot, so oavsätt om man vinner eller förlora så kan man ha roligt i RPN

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming, man tar information från ooc till ingame, cop bait man försöker få polisens uppmerksamhet genom att burna framför dom, FearRp man ska väran om sitt liv om någon t.ex. riktar ett vapen mot ditt huvud och berättar att du ska säga ditt namn då ska man de

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte spelat RP innan så detta blir första gången så jag vill komma hit för och lära mig hur saker funkar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej känner inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka