Nekad Jadu.1221 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jadu.1221

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? jadu.1209

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2010

Berätta om din karaktär. in karaktär är uppväxt i ett orten område, i Polen han är uppväxt i dålig miljö med mycket kriminalitet, Abdi heter han, han är född 2000-05-04 och bor i en stad som heter Warszawa, Abdi har en mamma en pappa och en storebror, hans storebror är med i ett kriminellt gäng som heter dödspatrullen, han gillar och hänga med sin storebror då han är som en förebild till Abdi, gick i skolan han gick i en privat skola men hoppade av redan av tidig ålder, han började med kriminaliteten som hans brorsa, hans mamma och pappa var alkolister och brydde sig ej om barnen, När Abdi var 14 år gammal så fick han sin första pistol, han köpte den av en i dödspatrullen för 9000kr, Denna skulle han ha som protektion för alla som kom i hans väg, En dag så är Abdi ute med sin vän, då kommer det fram 1 r maskerad man och försöker råna Abdi och hans vän, som tur så hinner dom springa ifrån, Abdis hade sin pt 92 på sig och sköt ner en av dom, Polisen var i området och kom snabbt och tog fast Abdi, satt i en häkte cell i över 3 dagar och väntade på domstol, sedan blev Abdi dömd för mord i fängelse vid ett senare tillfälle, så när han var ute ur finkan så flyttade han till en ny stad och blev han kriminell och börja kocka mefh.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga seriösa väl planerande scenarion som är roligt för alla i rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tx att man ska spela så att det blir roligt för båda sidorna i scnariot och inte bara spela för att vinna scenariot. och de är om jag skulle va polis och skulle åka på bankrån så kan bägge vinna ett senario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett senario samtidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja den viktigaste regeln som jag tycker är sundförnuft. då det betyder ett logiskt och seriöst tänkande. Och copbaitvför när man copbaitar så blir det inte roligt för polisen och det förstör bara rpen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jajemensan har 1500h på fivem och spelat på bryggan och nolife rp. så skulle säga att jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja it vad jag komme rpå just nu med att jag kommer från norrland. typ hahaha.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka