Nekad Jacoiski | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacoiski

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? jacoiski

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (43).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade skickade ett klipp där jag hade fusk (esp)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och pratade med en irl polare på discord om hur sommaren kommer se ut osv, och hur jag inte kommer spela så mycket. Jag hade testat att använda mig utav ESP på unive då jag hade blivit tillsagd av några att jag skulle testa och se om det funkade, jag satte på det och det funkade. Jag tänkte inte på konsekvenserna och använde det i typ 10 minuter och jag kan ha använt det i en skottlossning. Våran motpart (64 har också använt sig av fusk, där runt 4 pers har lagt upp montage med aimbot). Jag råkar då skicka ett klipp av misstag ut i krim dcn istället för min kompis pm, jag tar bort det direkt men staffs verkar ha better discord så de hinner se klippet, jag hinner intek omma support och prata utan alexandar drar bara roller o bannar mig direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det verkligne var en rätt ban, då jag gjorde fel i att skicka ett klipp där jag använde fusk. Vill se om de gick o testade i typ 10 minuter innan jag stängde av, var inte menat att skicka ett klipp i krim dcn om det. Men jag får väll stå mit kast som får mig själv bannad, vilket igentligen var rätt. Samtidigt som det känns tråkigt att behöva fuska då det finns typ 4 montage där våran gamla motpart använt aimbot etc. Utan att bli detectad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använda fusk och inte vara så dum att inte fuska på denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig fuska

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ao

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka