Accepterad Jacobsson123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jacobsson123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? ._xxprogamerxx_.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohamet Abodik och kallas även för Momme. Mohamet växte upp med sin fattiga familj i ett kriminellt område där det skedde mycket kriminella handlingar. Det var mycket droghandlingar i området där han bodde och mycket misshandlingar. Mohamets vänner var inblandade i kriminaliteten vilket gjorde att Mohamet börja hålla på med sånt. Mohamet hade mycket respekt för sin familj och gjorde allt för att skydda dom. Mohamets kriminella handlingar gjorde han enbart för att försörja sin familj och ge sina syskon mat på bordet. En gång så torska mohamet till polisen och åkte in i flera år och fick inte träffa sin familj. När mohamet kom ut hade hans familj flyttat land och mohamet kan inte på något sätt få kontakt med dom eftersom han inte äger några fordon eller har pengar och är arbetslös. Mohamet vill bara skaffa sig ett jobb för att tjäna pengar och bli rik. Mohamet har alltid varit intresserad i fordon och vill en dag glida i en fet bmw bil som får mycket uppmärksamhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös och social rp så båda som rpar kan ha kul och så vill jag utveckla min rp så mycket som möjligt så jag blir en bra rp:are som många ser upp till. Jag vill också kunna hjälpa nytt folk som kommer till servern. Sen har jag också spelat på servern innan så kan dom flesta reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta andra vinna scenarion och att inte bara du behöver vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, powergaming är t.ex. när man krockar med en bil och inte rpar på skador, fearrp är t.ex. att man inte spelar rädd när man har vapen riktade mot sig. NLR står för new life rule och är att om man dör får man inte komma ihåg något, VDM är att man använder sig fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rpat länge

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka