jacksjoberg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Ditt discord namn: Nogurt. Eller Rudi
Ditt Hex-ID: steam:11000010c346e76
Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim samt medlemskap
Vem/vilka tog beslutet? Merov
Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag blev bannad i 15 dygn
Hur är beslutet felaktigt? Jag blev bannad i förrgår, men Philip320 valde att unbanna mig och ge mig en ny chans. Jag anser att jag även borde få en ny chans med mina roller. Jag har innan detta aldrig varit bannad. Jag är inte en av problem-spelarna. Faktum är att jag har aldrig ens skjutit på servern. När ni drar in krimroller är ju det för att ni vill få bort spelare som skapar problem på servern. Jag är inte en av dem utan detta var en isolerad händelse och ett rejält snedsteg. Jag hoppas jag kan få en ny chans med mina roller.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Inget att bifoga.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000010c346e76
Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim samt medlemskap
Vem/vilka tog beslutet? Merov
Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag blev bannad i 15 dygn
Hur är beslutet felaktigt? Jag blev bannad i förrgår, men Philip320 valde att unbanna mig och ge mig en ny chans. Jag anser att jag även borde få en ny chans med mina roller. Jag har innan detta aldrig varit bannad. Jag är inte en av problem-spelarna. Faktum är att jag har aldrig ens skjutit på servern. När ni drar in krimroller är ju det för att ni vill få bort spelare som skapar problem på servern. Jag är inte en av dem utan detta var en isolerad händelse och ett rejält snedsteg. Jag hoppas jag kan få en ny chans med mina roller.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Inget att bifoga.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja