Accepterad Jackii | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackii

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Biffsebror/

Ditt Hex-ID: 11000013e0a0f0c

Vad är din discord tagg? jacki113

Vem var det som bannade dig? Står inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_8.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning står inte varför så har ingen aning de va runt 4 månader sedan detta skedde också så har knappt minne på vad som hände. Men de lär ju va att jag gjorde något som antingen kränkte unives regler eller något annat olämpligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning men antar att jag gjorde något som var emot era dc regler som jag bröt emot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att den var rättvis då ni har tydliga regler som bör följas men som jag inte gjorde av anledningen att mina impulser inte hade viljan att göra det i stunden, i den stunden borde jag ha tänkt 2 gånger och valt det rätta valet men gjorde inte det. Detta är en sak som har sket om uppenbarligen inte kommer ske igen på grund av att jag skriver denna banöverklaganen för jag vill visa mig bättre!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått min ban tat lärdom genom att tänka om scenariot i mit huvud för att sedan komma på hur jag skulle göra egentligen och sedan löser jag om alla regler för att få en bättre bild av rpen, och kunna ge en bättre bild av rpen efter min ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Osäker nu i efterhand eftersom att jag inte kommer på vad jag gjorde den kvällen för 4 månader sedan, men antagligen något helt annat eftersom att det ledde till en ban och något som jag ångrar nu i efterhand.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka 2 gånger både när jag är i dc och när jag är ingame för att underlätta min rp och underlätta för andra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka