Nekad Jackebacke | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jackebacke

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Jacob

Ditt discordnamn: Jacke#9999

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för jag vill utveckla servern och göra så att unives Community blir roligare, starkare och sen så vill jag bidra med all kunskap jag kan. Sen så skulle jag också vilja testa på något nytt. och sen har jag märkt att i bland när man skriver help/report så har det gått rätt så segt så det kommer jag försöka att fixa att vara så aktiv jag kan och hjälpa dom som jag hinner med. och sen kommer jag så klart ta mycket support och ärende ingame såklart. Och sen är jag trevlig och snäll är inte en person som lallar hela tiden och är jobbig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara inne så mycket jag kan men om ni säger att jag ska bli mer aktiv då försöker jag fixa det men ungefär så här
måndag kanske aktiv i 2-3 timmar
tisdag är oklart då jag brukar ha träningar då men kommer vara så aktiv jag kan i discord då alltså support
onsdag förmodligen aktiv i 2-3 timmar
torsdag brukar jag också ha träning men kommer vara så aktiv i discord jag kan alltså typ support
Fredag då blir det ju mycket spel så kanske från 14.00 - 12.00
på lördagar då är det mycket spel också men olika tid men ungefär 12.00-15.00 sen går ja gut och tar lite luft kanske till 17.00 och sen börjar man spelar igen från 18.00-12.00
på söndag är det spel också på listan så kanske från 11.00-16.00 sen frisk luft till 18.00 och sen 18.15-21.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har kört på unive i ett år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har bara varit servervakt innan men Jag kan ju några commands Som t.ex /m (id) Skriv privat meddelande till följande /sc Staff Chatt [användbar] /v (fordonsnamn) Spawnar in följande Fordon /setjob (id) (jobb) Sätter personens jobb /sqlbanoffline Bannar en person som har gått offline /goto (id) Tar dig till följande id /sv Sv chat /specoff för att sluta specca följande spelare /sqlbanhistory För att kolla om individen har mera banns tidigare /setgroup (ID) (RANK) Du ger någon en högre permission, Te,x Servervakt /addkey, Ger nycklar till följande Byggnad /giveitem (id) Ger spelaren Följande sak /clearall Rensar chatten /announce Visar en viktigt meddelande /clearinventory (id) Tar bort individens inventory /givemoney (id) (antalet pengar) Ger följande id Pengar /ooc Typ som announce fast det står ooc /unfreeze (id) Går så att den frysta spelaren vaknar till igen, /skin (id) Ger personen möjlighet att byta kläder /svban (id) (andledning) Tillfällig ban på 30min /sqlban (id) (andledning) Bannar någon på valfri grad /sqlunban (hexid) Tar bort Avstängning /sqlsearch (steamnamn) Visar perm Hexid /who (id) Visar roller te.x Medlem + Kriminell /noclip Man kan flyga runt och hålla koll /spec (id) Speccar enskild person Utan att id syns /revive (id) Revivas individen /dv Tar bort fordon /tpm Bringar sig själv till sin marker /bring (id) Drar personen till följande plats /freze (id) Gör så individen Fryser

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle inte vilja jobba som Donation då jag skulle nog tycka det var lite för svårt i början

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka