- Meddelanden
- 64
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob
Vad heter du på discord? jacke#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. M: 15.00-18.00 T: 15.00-16.00 O: 16.00-18.00 Tor: 15.00-16.00 F: 14.00-00.00 L: olika tider på lördag men kommer det är säkert att jag kommer in 17:00-00.00 S: 17.00-21.00 och på lov kanske det blir M: 12.00-00.00 T:13.00-23.00 O: 13.00-23.00 Tor: 13.00-23.00 F:13.00-00.00 L: 15.00-00.00 S: 16.00-21.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 år tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Just nu har jag 32 bans men dom 2 senaste har varit felaktiga och sen dom andra 30 var när min brorsa körde på unive jag vet att jag ändå har gjort fel men jag är så hemskt ledsen över det https://cdn.discordapp.com/attachments/1079392269733466204/1099056673882132510/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa Staffsen och rätta till och fixa så att alla på servern följer reglerna så det ej blir något lall och tråkig rp nivå. Dom hjälper också till med att hålla en bra RP nivå och så alla sköter sig att det blir bra stämning. Servervakterna hjälper alltså till med att göra mindre arbete för Staffsen så att dom kan fixa större och allvarligare problem på servern. Som att titta bans och annat. Som servervakt kan du också hjälpa till med att svara på frågor så att folket på servern får svar på det dom undrar om. Och om en servervakt t.e.x skulle se att en person gör fel så kan då han ta åtgärder för att fixa detta. Han kan också hjälpa till om det hänt något som inte är jätte allvarligt. Kortfattat så har en servervakt uppgift att se till så reglerna följs och så alla är glada och nöjda och har en bra rp nivå.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill hjälpa till att göra servern så bra och rolig som möjligt. Jag vill se till så allt sköts och görs som det ska. Det har hänt många gånger att jag sätt folk göra fel, fast jag har ej kunnat göra så mycket åt det. Om jag hade varit servervakt hade jag kunnat försöka fixa det och göra så staffsen ka göra dom större och allvarliga uppdragen. och en sak jag har märkt det är att vissa staffs tar inte help eller report och det skulle jag kunan hjälpa till med och göra så att dom får svar på sina frågor snabbare. Om jag ser att någon gör fel så kan jag kicka dom och om det är grovt fel så kan jag ta clip och skicka vidare till höra staff som kan banna längre. Jag brukar hänga vid piren och andra ställen och där det händer mycket där folk kanske lallar eller inte håller rp nivån och sådana saker.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Så korruption och abuse är. Att man använder sina perms för för att andra eller jag själv ska vinna ett scenario. Ett exempel på detta kan vara att man ser någon som man säger göra något fel men man säger inte till eller gör något åt saken. Så istället så resar man kompisen eller så kickar man andra personen så att sin kompis vinner scenariot. Alltså är korruption när man använder sina perms till något man inte ska använda det till..
Vad heter du på discord? jacke#9999
Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. M: 15.00-18.00 T: 15.00-16.00 O: 16.00-18.00 Tor: 15.00-16.00 F: 14.00-00.00 L: olika tider på lördag men kommer det är säkert att jag kommer in 17:00-00.00 S: 17.00-21.00 och på lov kanske det blir M: 12.00-00.00 T:13.00-23.00 O: 13.00-23.00 Tor: 13.00-23.00 F:13.00-00.00 L: 15.00-00.00 S: 16.00-21.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 1 år tror jag
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Just nu har jag 32 bans men dom 2 senaste har varit felaktiga och sen dom andra 30 var när min brorsa körde på unive jag vet att jag ändå har gjort fel men jag är så hemskt ledsen över det https://cdn.discordapp.com/attachments/1079392269733466204/1099056673882132510/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa Staffsen och rätta till och fixa så att alla på servern följer reglerna så det ej blir något lall och tråkig rp nivå. Dom hjälper också till med att hålla en bra RP nivå och så alla sköter sig att det blir bra stämning. Servervakterna hjälper alltså till med att göra mindre arbete för Staffsen så att dom kan fixa större och allvarligare problem på servern. Som att titta bans och annat. Som servervakt kan du också hjälpa till med att svara på frågor så att folket på servern får svar på det dom undrar om. Och om en servervakt t.e.x skulle se att en person gör fel så kan då han ta åtgärder för att fixa detta. Han kan också hjälpa till om det hänt något som inte är jätte allvarligt. Kortfattat så har en servervakt uppgift att se till så reglerna följs och så alla är glada och nöjda och har en bra rp nivå.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill hjälpa till att göra servern så bra och rolig som möjligt. Jag vill se till så allt sköts och görs som det ska. Det har hänt många gånger att jag sätt folk göra fel, fast jag har ej kunnat göra så mycket åt det. Om jag hade varit servervakt hade jag kunnat försöka fixa det och göra så staffsen ka göra dom större och allvarliga uppdragen. och en sak jag har märkt det är att vissa staffs tar inte help eller report och det skulle jag kunan hjälpa till med och göra så att dom får svar på sina frågor snabbare. Om jag ser att någon gör fel så kan jag kicka dom och om det är grovt fel så kan jag ta clip och skicka vidare till höra staff som kan banna längre. Jag brukar hänga vid piren och andra ställen och där det händer mycket där folk kanske lallar eller inte håller rp nivån och sådana saker.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Så korruption och abuse är. Att man använder sina perms för för att andra eller jag själv ska vinna ett scenario. Ett exempel på detta kan vara att man ser någon som man säger göra något fel men man säger inte till eller gör något åt saken. Så istället så resar man kompisen eller så kickar man andra personen så att sin kompis vinner scenariot. Alltså är korruption när man använder sina perms till något man inte ska använda det till..