Accepterad jack3321 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? jack3321@9557

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson och han är född år 2000. Han är född och uppvuxen i Örebro och han hade en väldigt bra barndom han var inte rik men han var inte fattig heller han och hans familj hade det ändå bra. Johan har två syskon en syster och en brorsa Johan är äldst av alla hans syskon. Hans syster heter Miranda och hon är 20 år gammal och är och pluggar till sjukvårdare i göteborg så Johan och Miranda syns inte jätte ofta. Johans bror heter Joel och är 22 år gammal och han är borta i england och pluggar. Johans mamma pernilla har nyligen gått i pension och Johans pappa är också i pension men han är en gammal polis och Johan har sätt upp till hans far och har alltid velat att bli polis så nu när Johan har gått klart polisskolan så ska han färsöka att få en karriär i polisyrket.

Johans intressen är ganska många under Johans bardom har han spelat fotboll i flera år han ville även bli fotbolls proffs men han slutade ha intresse för sporten och satsade allt på att bli polis. Johan är ochså väldigt intreserad av bilar han älskar att kolla på bilar och köra runt i dem och när han var lite så älskade Johan att leka med bilar.

Johan har väldigt bra känlsor an är väldigt glad jämt han är väldigt sällan ledsen han är väldigt ödmjuk omtänksam snäll och väldigt hjälpsam. Johans framtidsplaner i Unive staden är att han ska bli högt uppsatt inom polisen han ska skaffa många bilar som han kan pimpa upp han ska även skaffa många nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra rollspel och seriösitet jag kommer att ta alla era regler på allvar och så kommer jag bidra med en väldigt bra social rp jag kommer även försöka höja eran och andras rp så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte alltid behöver vinna ett scenario ett exempel är ifall jag är polis och jag ser att dem inte håller pistolen mot gisslan då behöver jag inte stora eftersoma att han glömde det och då istället så kan jag låta dem fortsätta med rånet och förlänga scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunt förnuft: Alltid ha ett tänkande/mindsett att man ska agera som man skulle gjort i verkliga livet. och metagaming du pratar utanför spelet ger information tillvarnadra utanför spelet powergaming kan vara att du inte rpar på skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har lite erfarenhet eftersom at jag har rpat väldigt mycket jag tror att jag hade över 400 timmar på fiveM så Jag har lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har inget mer att säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju av @CindyFisk. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka