Nekad jack3321 | Beslut Överklagan [toris

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Ditt discord namn: jack3321

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Krim roll samt prisupphöjning

Vem/vilka tog beslutet? william07 men vill gärna att någon annan högre uppsatt ska kolla igenom denna och lyssna på mina argument som jag har

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs med tanke på att jag hjälpte min polare med hans krycka och fick p ban

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker bannen som jag fick var helt korrekt vilket jag även sa i support till william07 med tankepå attj ag metadfe samt gav min polare krycka men jag håller verkligen inte med om grov metagaming jag vet själv inte riktigt vart gränsen går mellan meta gaming och grov metagaming jag förstår helt att jag fick indragen krim på grund av att jag vart p bannad men jag vart unbannad för korruption inom yrket och jag fattar inte riktigt varför det sattes en prisupphöjning med tanke på åatt det inte var ett krim scenario samt att det inte är indragning på meta så jag tycker att beslutet är felaktigt med tanke på att jag fick indragna roller på grund av att jag vart p bannad men jag fick som sagt komma tbx och jag vet massor av folk som också blvit bannade för korruption inom yrket som har fått tillbaka sina roller efter dem har blivit p bannade och då hár det varit en korrekt ban.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
william sitter på alla bevis material

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Det sattes prisökning då det starkt påverkar kriminell rpn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka