Nekad jack3321 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096104961/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad är din discord tagg? jack3321#9557

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 023927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? William valde att banna mig eftersom att jag valde att hjälpa min kompis med krycka samt att jag metade med honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min polare skrev til mig på discord och bad mig komma till torget för att hjälpa honom med hans krycka vilket jag gjorde och sen hoppade jag krim sup och vart p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en korrekt ban med tanke på att jag gjorde allt som jag vart anklagad för det var ingen ide att direkt sitta o ljuga i support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men aldrig på detta sätt utan endast för brist på social rp eller powergaming som halft varit felaktiga och jag har lärt mig flear olika saker från mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle skitit i att lyssna på vad min polare skrev till mig och istället bara spelat som vanligt och inte hjälpt min polare

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att reglerna går före av vad mina vänner säger och jag skulle istället ignorera att han skrev till mig på discord och fortsatt spela utanatt kolla på discord och jag ber egentligen bara om en andra chans för at kunna visa att jag kan bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajamän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka