Nekad jack3321 | Ban Överklagan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096104961/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad är din discord tagg? jack3321#9557

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 023927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad av william pågrund av att jag metade med en person som jag känner samta tt jag kom o hjälpte honom och löste en kortare krycka än vad jag egentligen får så jag förstår varför jag fick denna ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kompi sskrev till mig på discord att han vart nerskjuten och att jag behövaer hjälpa honom jag skriver till honom först att jag inte kan hålla på att hjälpa honom men han tryckte på som fan och jag föll för grupptrycket så jag hjälpte han vilket jag vet är fel och sedan så skrivet william att jag ska hoppa krim support och sen erkännde jag vad jag hade gjort och fick brösta perma banen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en helt korrekt ban med tanke på att jag själv satt o erkännde i support att jag hade hjälpt min kompis med hans krycka samt metat men grejen är att jag från början inte ens ville hjälpa honom med tanke på att jag skrev till honom att jag inte kan hålla på ocvh hjälpa honom med hans krycka för det bryter mot reglerna men han och den andra grabben höll på att trycka på som fan att jag skulle hjälpa honom och till o med höll på att muta med vapen o liknande och tillslut föll jag för grupptrycket vilket var väldigt dumt att jag gjorde men jag känner ifall ni unbannar mig så kan jag ta min chans att visa att jag kan göra bättre och inte göra något liknande som detta för jag själv känner att jag kan göra så mycket bättre ön vad jag har gjort just nu för efter varje misstag man gör så lär man sig alltid något och jag känner att jag vill göra det så mycket bättre för att ta lärdom av detta misstag och börja om och göra allt så mycket bättre än vad jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men endast en gång för korruption inom yrke men aldrig blivit bannad för grov meta gaming förut och min tidigare ban inom korruption inom yrke var felaktig eftersom att det var ett rån på jobbet jag arbeta på och jag behövde ta ut pengar ur kassan på meko men det fanns inte i loggsen på att jag gav iväg dem vilket gjorde mig bannad men jag lyckades bevisa att jag inte var korrupt och att jag inte behöll pengarna gför mig själv. Det jag lärde mig från det var att jag ska snacka med en jobb ansvarig när sånna händelser sker för att det inte ska bli missförstånd och detta var typ 2023 så det var ett jävla bra tag sedan detta hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja man kan alltid göra något annorlunda för att göra situationen bättre och det jag hade kunnat gjort är att tänka på att inte lyssna på vad dem säger eller falla för gruppptrycket som dem sätter mig i vilket var fel av mig och det jag har lärt mig från det är att jag ska tänka på att reglerna på servern går före allt vilket jag har lärt mig nu och jag känner att jag kan göra det så mycket bättre än vad jag har gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att reglerna på servern går före allt och jag ska inte lyssna på andra när det gäller att bryta mot serverns regler och att jag inte ska falla för grupptryck som får m,ig att bryta mot en av serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? som fon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka