Nekad jack3321 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096104961/

Ditt Hex-ID: steam:110000143b38801

Vad är din discord tagg? jack3321

Vem var det som bannade dig? borzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-11 143000.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Borzy valde att banna mig pågrund av att jag använda pagedown för att plocka kokablad snabbare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag stog o plockade kokablad på ett sätt som inte är tillåtet och sen så hamnade jag i staff samtal och sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har fått reda på att metoden jag använde var emot reglerna vilket jag inser nu och jag tycker att det är en korrekt ban men det är som jag har sagt till borzy att jag ionte hade en aning om att man inte fick göra det för dem personerna som jag skulle plocka åt sa att det var okej så länge man inte gjorde /e

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för olika saker men aldrig för något som detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag jagskulle gått till en staff och fråga om det var okej att plocka på det sättet jag gjorde istället för att lyssna på en annan kriminell på servern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska snacka med staffs och fråga om regler och inte lyssna på vad andra säger

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Du blev bannad senast i lördags för mild fear rp, du verkar inte lära dig av dina misstag. Tycker du ska plugga på våra regler under tiden du är bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka