Accepterad jack007 | Medlem ansökning [Axell00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? ruski5283

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Per bolund och han är 26 år gammal. Per gillar att umgås med vänner, köra bil, och festa med vänner på fritiden. Per växte upp i ett litet område i stockholm med sin mamma och sin pappa. Redan sen liten så har per älskatt att leka med leksaksbilar i alla olika former. När per kom in i tonåren så skaffade han sig en moped då hans kärlek för fordon satt nära hjärtat. När Per blev 18 så flyttade han ut från sitt hus med familj till en lägenhet i stockholm och skaffade också sin första bil som han var ute med varje dag. Per började jobba som bilmekaniker på en liten firma men vill komma längre än det och har fortfarande stora drömmar om något större. För tillfället så är per arbetslös men han söker fortfarande jobb som antingen bilmekaniker eller bilstylist.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I Unive kommer jag bidra till en mer sergös roleplay och göra unive till en roligare platts att vara på. jag kommer också som sagt skaffa ett jobb så att samhället kan fortsätta hållas igång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna i ett scenario utan att man ska kunna ta förluster också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag och jag har spelat på unive i ca 2 år nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka