Nekad jack007 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048093702/

Ditt Hex-ID: 110000140d6f006

Vad är din discord tagg? ruski5283

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag betede mig dåligt mot en tjej i spelet genom att ta bild på hennes röv.(vilket är välldigt fel).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och några andra vänner var och trimmade våra fordon på Auto experten. Redan sen inan hade jag vart på bushumör hela dagen och sen när jag så tjejen som jobbade där så tänkte jag mig inte för utan gick bakom henne och tog bild på hennes bakdel. hon sa sedan vänta lite ska göra en sak och så blev jag kickad och sedan bannad i 20 dagar. Jag förstår med full respekt hennes beslut då jag gjorde något fel. man kan inte göra något om saker som har hänt men om man kunde hade jag självklart gjort det rätta att inte betett mig sliskit. Hoppas att ni kan förlåta mig och ge mig en till chans så jag kan förbättra mig som person spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vill börja med att säga att jag är djupt ångerfull för mitt beteende tidigare. Att ta på någons kropp utan tillstånd är fullständigt oacceptabelt och jag inser nu hur fel det var av mig att göra så. Jag ber om förlåtelse för det jag gjorde. Jag förstår också att det jag har gjort har lett till att jag har blivit bannlyst från servern, och jag respekterar fullt ut den beslutet som tagits. Min önskan att återvända till platsen handlar inte om att ignorera konsekvenserna av mina handlingar, utan snarare att visa uppriktig ånger och ett engagemang för att göra rätt. Jag lovar att jag har lärt mig av detta misstag och jag strävar efter att visa ett beteende som återspeglar respekt och ansvarstagande om jag skulle få chansen att återvända. Jag förstår om det inte är möjligt eller om det tar tid att återuppbygga förtroendet, men jag är redo att göra vad som krävs för att förtjäna tillbaka förtroendet och respekten. Tack för att ni tar er tid att läsa detta och jag hoppas på en möjlighet att kunna göra upp för mitt felaktiga beteende.

Jag tycker inte att det var en felaktig ban men som jag sa innan så ångrar jag mig stort. Från och med nu så kommer jag verkligen tänka efter innan jag utför något så något liknande eller annat sker igen så det var fel det som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och har lärt mig av mina straff. Exempelvis så blev jag bannad en gång för att jag dödade en grabb utan anledning för att han snackade skit och var uppkäftig mot mig. då så dödade jag honom men sedan efter mitt straff så har det inte hänt igen då jag vet att man inte ska döda någon oavsett vad som den har åstakommit.

det visar också att med erat förtroende så har jag förbättrats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade haft chansen att göra om det, skulle jag ha agerat helt annorlunda. Istället för att ta bild på hennes röv skulle jag ha visat respekt och förståelse för deras integritet. Jag skulle ha valt att inte göra något som kan såra eller kränka någon annan. Jag inser att det som har hänt inte går att ändra på, men jag lovar att jag har lärt mig av detta misstag. Jag kommer att sträva efter att vara mer medveten om andras gränser och agera med respekt och hänsyn i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag ångrar mig stort efter vad jag hade gjort. jag hoppas att ni kan förlåta mig för det jag gjorde.
jag har också läst om ALLA reglerna två gånger igen efter det som hände så jag kan förbättras med mitt rollspel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka