Nekad jack007 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048093702/

Ditt Hex-ID: 110000140d6f006

Vad är din discord tagg? ruski5283

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag betede mig dåligt mot en tjej i spelet genom att ta bild på hennes röv.(vilket är välldigt fel).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några vänner skulle pimpa våra bilar på auto experten och så jobbade en tjej där. sen så gick jag lite galet och andledningen är för att jag var i lite bus humör.(inte en ursäkt). jag vet att jag gjorde fel och kommer inte hända igen. vi låtsades som att jag var dement och hade scritzo så jag gjode fel val. inte heller en ursäkt. jag betede mig fel och man sak alldrig göra så mot en tjej och jag ångrar det mycket.jag vill också säga förlåt till tjejen som blev utsatt för detta då jag gjorde välldigt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var lite väl att ge mig 20 dagars bann men jag inser också att jag gjorde ett stort fel och att det är emot reglerna. jag hoppas att ni förstår att detta inte kommer hända igen då jag har insett hur mycket fel jag har gjort. jag tycker inte att man ska få 20 dagars bann för det men förstår att jag gjorde fel och tycker att man kanske hade kunnat bli kikad med en varning eller att man fick någon timmes eller en dags timout. jag vet att jag gjorde fel och kommer inte repetera det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 1 gång tidigare då jag dödade en grabb utan en riktig anledning och det är ju emot RDM och efter den bannen så har jag inte gjort om det eftersom det är fel och bryter emot reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort genom att inte ta bild på hennes röv och hålla på och vart atig istället. jag vet tt jag gjorde fel och menar det verkligen när jag säger förlåt. jag skulle verkligen inte ha gjort det här även om jag vet att det var fel och inte rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och jag kommer verkligen inte att göra om det igen. jag kommer försöka leta upp personen och be om förlåtelse eftersom jag gjorde ett stort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår med full respekt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka