Accepterad jack007 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048093702/

Ditt Hex-ID: 110000140d6f006

Vad är din discord tagg? ruski#5283

Vem var det som bannade dig? Viktå

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för lagen § 4.3 och jag har aldrig gjort något olagligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i staden och mitt från ingenstans blev jag bannad. jag vet inte riktigt mer om vad jag ska säga om saken men jag har inte brytit mot § 4.3 eller någon annan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig bann. för att jag blev bannad för § 4.3 och jag har ju läst reglerna och i den står det "Som spelare som ej bär Kriminell rollen är man ej tillåten att rollspela som kriminell. Med detta sagt innebär det att du får ej ägna dig åt personrån, utförning av bankrån eller andra slags rån, vapenförsäljning, knarkförsäljning och grövre kriminalitet". vilket jag inte har gjort något av dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har inte gjort något olagligt och framförallt inget som lyder § 4.3.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Tillbaka