Nekad Jack shephard | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jack shephard

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? fredrik

Vad är ditt discord namn? iNeed2P

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2023

Berätta om din karaktär. jag är snäll hjälper andra, bor i stora staden, skaffar några billar jobbar heltid lär känna stadens medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? att spela och ha roligt med alla andra på servern att hitta på roliga saker och komma med förslag att utveckla servern hitta på nya ide, rolige event

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? förstår inte frågan

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har sett filmen, jag förstår reglerna bra jag kan inte förklara det lika lätt jag har redan bor i en annan stad i över ett år där funkar det bra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? sjukvård chef i ett års tid där kom jag med många nya och roliga ide och event, när jag jobbar på sjukvården har vi nära kontakt med polisen för att bygga samarbete och ha möte tillmans

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer var en bra medborgare i staden, kommer förmodligen söka som chef i framtiden har funderat på att jobba hos polisen med, utbilningar är viktig del av jobbet att dem som jobbar hos mig tar jobbet seriöst och dem visar att dem värkligen vill jobba med det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka