Accepterad jabbe04 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jabbejab

Vad är ditt namn i verkligheten? fredrik lundberg

Vad är ditt discord namn? jabbe#5557

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benghagen Jansson och är 54 år gammal. Han är uppväxt i en liten förort som kallas Kramfors aka pulvercity. Han växte upp med bara sin pappa och sin bror Jent tills året han fyllde 16. Då vart deras pappa brutalt knivskuren pga att Jent och Bengan hade börjat bråka med fel killar på skolan. Och dom fick inte tag på Jent och Bengt för att dom för den mesta delen satt hemma efter skolan. Så dom tog Benghagen och Jents pappa när han skulle gå på den lokala matvaruaffären och köpa mjölk. Efter denna händelsen fick bröderna flytta hem till deras farbror som var föredetta kriminell och hade varit med i ett motorcykelgäng. Där fick bröderna lära sig allt om kriminalitet och hoppade då av skolan efter 9an. Efter detta gick de utför för Bengan och hans bror. Dom kom i kontakt med deras farbrors kompisar och började snabbt jobba för dom och fick äntligen tjäna egna pengar för första gången, då deras farbror alltid tog pengarna dom fick från skolan etc. När Bengan hade jobbat ett tag och sparat ihop en del pengar köpte han en alldeles egen Harley Davidsson. Efter cirka 4 år av hårt slitande för hans farbrors mc gäng fick han äntligen gå med i gänget. Bengan var med i gänget ett bra tag tills dom skulle göra ett stort juvelrån och allihopa vart tagen. Efter detta satt benghagen i fängelse i ungefär 20 år. Och nu när Benghagen är frisläppt från fängelset flyttar han till Unive för att försöka hitta sina rätta jag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kör seriös roleplay, är jävligt rolig, spelar ganska ofta, är trevlig och snäll. så jag kommer bidra med bra och roliga scenarion för alla på servern. har snart 700 timmar på fivem. har varit whitelist och servervakt på unive innan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för jag tycker att de är en bland dom bästa svenska servrarna just nu och för att den verkar vara otroligt seriös och de är typ alltid staff inne som är hjälpsamma om det händer nånting.

Hur hittade du Unive? fick en inbjudan av några polare som tyckte att denna servern va bra så jag joinade och de är lätt den bästa jag har spelat på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt och skapa bra och roliga scenarion. sen för att skaffa jobb och nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt och skapa bra och roliga scenarion. sen för att skaffa jobb och nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka