jabbe04 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jabbe04

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik lundberg

Vad heter du på discord? jabbe#5557

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2004

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Communityt mest, sen att jag spelat väldigt länge på unive och känner att det hade varit otroligt kul att prova på. Sen gillar jag även att prata med människor.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har mycket erfarenhet inom rp. Har även suttit med i supportsamtal innan och hört hur man gör och ungefär vad man ska säga. Sen är jag även väldigt rättvis. Jag tycker också om att prata med folk och kan nog avgöra på ett bra sett vilka som borde få ha medlemskap och vilka som inte borde de. Sen har jag även väldigt mycket tid över då jag inte jobbar eller liknande efter skolan så jag kommer kunna vara väldigt aktiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett bra och rättvist sätt. Sen även att man ska ha ett trevligt bemötande och ha respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Vill att man ska kunna anstränga sej och verkligen kunna regler och liknande för att få vara medlem. De ska liksom inte vara hur lätt som helst att få medlemskap. Sen även att dom ska ha ett bra bemötande mot folk på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom ska kunna alla regler. ha en bra och hög rp nivå. helst att dom ska ha en plan för vad deras karaktär ska göra under tiden dom spelar så dom inte bara åker runt i en bil och är kaxig mot folk typ.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det känns som att man har mycket ansvar som medlemskapsanvsvarig då man väljer vilka som får "vara med" och inte. Och de vet jag att jag skulle sköta på ett bra sett och inte missbruka mina "krafter".

Hur ser din aktivitetet ut? jag spelar såfort jag har tid och de är typ från 15-23 på vardagar och typ 14-04 på helger. men de kan ju också variera på om jag är ute och gör nått eller inte. men mest så sitter jag nog framför dator.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar inte på någon annan och kommer nog aldrig göra det

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Typ att jag skrev detta på telefonen och att de kan ha blivit kortfattat. men jag tycker att jag fått fram min poäng ganska bra ändå.

Tillbaka