Accepterad J.foppa | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

J.foppa

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Jolle

Vad är ditt discord namn? J.Foppa #7849

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sten petersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,trevlig,lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Sten, är en man i 30-årsåldern med en passion för att reparera fordon, särskilt motorcyklar. Att skruva och fixa med motorcyklar är Stens största intresse, men hans hjärta tillhör framför allt hans familj. Han är gift med Juli, en kvinna på 36 år, och tillsammans har de två barn: ettårige Paul och deras nyfödda glädje. För Sten är familjen allt, och han älskar dem över allt annat. Familjens trogna följeslagare är Haddock, en rottweiler som lever upp till sitt rykte som en lojal vakthund. Haddock skyddar inte bara Sten, utan hela hans familj, och är en viktig del av deras liv. Sten har dock inte alltid haft det lätt. Under högstadiet blev han grovt mobbad av ett gäng jämnåriga. De utsatte honom för fysiskt och psykiskt våld – slog, sparkade och kränkte honom dagligen. Detta fick Sten att börja träna MMA, en kampsport, för att kunna försvara sig. Efter 1,5 års intensiv träning och fortsatt mobbning nådde han en punkt där han äntligen kunde stå upp för sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till så folk sköter sig. Jag kommer bidra med mycket social rp och hålla en unik rp nivå för alla spelare så det blir roligare för motpartnernas spelare. Jag kan även alla rp regler så jag vet exakt vad jag håller på med i rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att man skjälv ska vinna utan att mot partern också ska det. Att man inte ska spela för att vinna utan att spela så det blir kul för båda. Att om man gör ett rån kan man inte ha snabbaste bilen så man tappar polisen utan ha en bil som polisen kan komma ikap. Man ska alltså spela på ett sätt så det blir kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Länge sen har inte spelat på typ 2 år och då va det massa olika saker och jag har lärt mig att bara bete sig och inte lalla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming är när man inte t.ex. reagerar på skador från en bilolycka. Meta gaming är när man tar info från ooc o använder sig av de ig. Kan också vara sunt förnuft att man inte kör 200 på torget t.ex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka