Accepterad J.B | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z.E

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis kurti

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2005

Vad heter du på discord? Z.E#6530

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag till onsdag 15:00 till 01:00 torsdag och fredag 16:30 till 03:00 lördag till söndag 9:00 till 04:20

Hur länge har du spelat på Unive? I över 8+ månader ungefär 750+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle vara aktiv och Jag skulle hjälpa så mycket som möjligt och jag skulle kicka folk som inte sköter sig som lallare och sånt ifall de behöver en varning eller svbanna de ifall de förtjänar det inom det de har gjort. även fast jag är ung så skulle jag nog fixa servervakt jobbet gallant. jag kommer underlätta för staffs med allt jobb på servern och är det nån som inte sköter sig svbanna jag de i början för att de inte ska kunna fortsätta och så säger jag till supporter att förlänga deras ban om så behövs. jag skulle inte banna eller kicka någon utan anledning utan jag kommer göra saker i rätt läge. jag kommer reviva folk men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på. jag skulle såklart även se till så att RPn på servern är på rätt nivå och att den är den bästa. Och om jag ser att någon inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. och sv banna eller kicka den som gjort fel eller förstört.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Känner att jag vill hjälpa till mer på serven. Och hänger mycket på ställen som till exempel piren,torget då där de är mycket lall och då kan få bort dom som lallar. Jag har alltid vellat bli servervakt för att kunna se till att allting rullar på bra. Men det som får mig att vara servervakt är väl att lära de människor inte kan rpa inte kan regler eller som förstör scenarion att man inte skall göra så. Sedan vill jag dva alla dumpade bilarna på vägarna så att ingen kör in i de. Jag tycker en Kick alltid räcker för att om man gillar servern och vill fortsätta spela på den så göra man inte om misstaget. Men det som får mig att vilja bli servervakt är väl att lära de människor som förstör scenarion att man inte skall göra så. Sedan vill jag dva alla dumpade bilarna på vägarna så att ingen kör in i de.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade gjort mitt bästa för att göra rpn till en högre nivå och då kickat eller bannat de som bröt mot någon regel. Om det handlar om någon grövre handling skulle jag kontakta staff-teamet och förklara läget så straffet kan bli hårdare. Detta beror på att många inte tar åt sig av bara en svban, därför kan längre bans vara viktiga för att folk ska förstå konsekvenserna av det fel de gör. Jag ska som sagt försöka hålla ett extra öga på ställen där det är flest folk eftersom det brukar förekomma mycket lall vid stora ställen där många är.

Varför ska just du bli servervakt? anledningen till att jag ska bli server är att jag ofta är online och jag kommer göra allt jag bara kan för att hjälpa denna server att få så hög rp nivå som möjligt och om jag blir servervakt så kommer jag komma ett steg närmare till kunna få bort alla som kör dålig rp genom att tillexempel lalla eftersom om jag blir servervakt kan jag svbanna folk i 60 minuter men sedan kan jag lägga det i servervakt.bans så kan ngn högre staff titta och ge längre tid om det behövs och då kommer förhoppningsvis spelaren lära sig en läxa och tänka till så han kanske använder en högre rp nivå nästa gång och på så sätt så kommer det tillslut bara vara folk som tar rp på allvar .

Varför vill du bli servervakt? för att jag är en person med otroligt bra rp nivå och är trevlig,snäll och glad. Jag är jätte aktiv och kommer försöka l lära folk rp bättre. Jag ska få bort alla spelare som förstör rpn på servern. Som jag nämnde kan jag försöka minska på till exempel på dsync genom att dva alla bilar som står vart som helst, om jag ser en så kommer jag dva den direkt för det är otroligt tråkigt när man bara lämnar sin bil istället för att rpa och rädda den genom att ringa Tjänster som kan laga bilar eller nått. För detta förstör för alla

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid då kan du se allas id runt om en för att förenkla när du ska ta någons id för att banna eller kicka. /revive (id) för att reviva någon om den har råkat ut för t.ex missklick under ett kidnapnings senario. /kick (id) för att kicka en person som förvarning att personen gör fel. /dv (radius) för att ta bort bilar som är ivägen eller är upp och ner mitt på vägen. /svban (id) för att banna någon i en timme sedan skicka in klipp t en staff som sedan förlänger banen.

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har några från när jag ej visste vad RP var när jag inte kunde reglerna och vad rp betydde. Men nu så vet jag så klart vad det betyder läst reglerna osv jag har varit på unive ett tag nu och lärt mig allting om rp och förstår reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Bara unive :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka