Accepterad jörgen olja1 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jörgen olja1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan ek

Vad är ditt discord namn? jörgen olja#8958

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Jörgen svenson . Jörgen har bott på landet sen han var liten. Med 2 vänner Jörgen brukade köra cross med sina vänner. När Jörgen vänner hade fyllt 16 så flyttade dem till storstan. Jörgen bodde kvar på landet när jörgen var ensam på landet så mekade han med traktorer och bilar det var så han fick intresse för bilar. När Jörgen blev 21 så bestämde han sig för att flytta till stor stan för 2 av hans barndoms vänner bor i staden. När Jörgen nu har bott i staden i 1 månad Så har han träffat trevliga personer som har hjälpt han att förstå hur livet fungerar i staden. Jörgen har också träffat otrevliga som har hotat och rånat Jörgen. Och nu så skulle Jörgen vilja komma längre in i livet genom skaffa ett bra jobb T.ex. polis. Och hjälpa dem som har problem med sin bil eftersom att Jörgen kan mycket om bilar så blir det nog lätt att få jobb. Jörgen har ett stort intressen för bilar Efter som det var det han gjorde under sin tid på landet. Jörgen har också en stor dröm att bli polis. Jörgens pappa var en polis som har räddat många liv under tiden han levde. Jörgen pappa dog på ett alarm om skottlossning Jörgens pappa blev skjuten i huvet och dog. Så Jörgen skulle vilja bli en lika stor hjälte som sin pappa Och rädda Och hjälpa lika många liv som sin far.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mitt RP på unive är att kunna skapa roliga scenarion, ha kul med folk, kunna lära känna folk, kunna tjäna pengar, kunna ha coola bilar och kunna utveckla mitt RP mer och jag skulle vilja jobba som polis sen kunna skaffa många vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid gör det roligt för motståndaren som rpar med dig t.e.x på en kidnappning gör du de kul för fienden också!

Hur hittade du Unive? min kompis

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka