Nekad Jönssonligan04 | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lfchugge

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090259518/

Ditt Hex-ID: steam:1100001435a563e

Vad är din discord tagg? jonssonligan, JAG ÄR BANNAD PÅ DC OCKSÅ

Vem var det som bannade dig? Banda

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannade mig för jag gjorde något otroligt fel som man absolut inte får göra och är väldigt grovt. Jag tog inte RP seriöst då, jag hade inget konsekvens tänk. Jag är verkligen jätte ledsen. Jag skulle inte fallit för grupptrycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren, gjorde typ det alla andra brukar göra på piren. Min kompis som slutade spela RP för ett tag sen säger till mig eller rättare sagt hånar mig att jag frf spelar unive, Han pressar mig att skriva /sme n ordet. Jag säger först nej och sen att det inte är okej. Han fortsätter att pressa mig till att göra det. Till slut hotar han mig att leaka min IP adress, Det är likosm min kompis så jag bara skrattade och tänkte liksom att han inte skulle göra det. Sen så skicakr han min ip i min discord DM, och bara känner igen. Då blir jag såkjlart rädd för äns IP ska man inte leaka, Folk kan liksom göra vad som helst med en IP. Jag ber om ursäkt för det jag har gjoprt och hoppas ni fattar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banda hade all rätt till att banna mig, jag gjorde sjukt fel men samtidigt så gjorde min kompis så jag gjorde det, Jag ska bli mycket bättre på att säga emot nu, det var liksom ett tag sen detta hände så båda vi har mognat, Min kompis sa till och med att det inte var meningen att göra så. Jag älskar denna servern och har alltid gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom jag inte spelat unive på länge så kommer jag inte ihåg exakt vad jag gjorde men jag kan på handen på hjärtat säga att jag har tagit lärdom om alla bans jag har gpått igenom. Så fort jag blivit bannad har det slåt till mig i huvet att jag har gjort fel. Det hände på denna bannen. Så lättare sagt jag har lärt mig att inte falla för grupptrycket och aldrig säga n ordet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt ifrån regält eller bara lämnat samtalet, För jag tror inte han skulle göra nått med min IP men jag vågar likosm inte riskera något, hoppas ni fattar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Ja och ja, Det klart att jag har lärt mig efter denna ban, Jag kommer aldrig lalla eller vara rasist någon gång till, ni har mitt ord, Jag kommer inte falla för grupptrycket. Och att man alltid ska ha respekt mot alla oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka