Accepterad Jägerera | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Booztaz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Booztaz#4713

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff eftersom jag är en bra staff som kan ta hand om servern bra, Jag är trevlig mot folk och jag e sträng samt snäll, Jag har varit staff p många servrar t.ex som bryggeriet då jag sa upp mig för att jag hatade den servern och denna är mycket bättre och bra rp, Jag kan dom commandsen man ska kunna, Jag tycker även det är roligt att jobba inom staff teamet och få rpa på denna server, Det är bra att anställa mig till staff eftersom jag är inne mycket men då och då så har jag träning samt skola "mycket skola just nu" annars är jag verkligen jätte aktiv och jag kommer kunna jobba jätte ofta, Jag vill samt att ni ska anställa mig eftersom jag är i mycket scenarion som t.ex var jag med i ett bankrån och vårat gäng har mycket scenarion farm över och det kommer vara andra som behöver hjälp, Jag är snabb på svara i /help eller /report Ni kommer inte ångra att jag blir staff, Jag kommer visa mycket jobb samt mycket aktivitet på servern och mycket i support ärenden. Jag vill jusst bli staff på denna server för jag har fastnat för den och jag kommer nog aldrig byta server! :=) Jag kommer ta min roll som staff till 100%, Jag ser fram emot att utveckla servern och att jobba mig uppåt i staff teamet. Jag är säker på att jag inte skulle tröttna/avgå från staff rollen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar 15-22 vissa dagar träning drar ner på tiden Helger 12-03 har träning på morgonen det är därför

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år detta konto är nytt hade ett annat konto som blev bannat då jag behövde göra ett nytt! Och detta är det nya

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som sagt jag har varit staff på bryggeriet samt många fler servrar jag har ägt några servrar dom har gått rätt så bra inte lika bra som unive! haha. Jag har fått massa beröm av folk i support att jag borde ansöka till staff och nu hade jag min chans. /kick (id) (anledning) du sparkar en spelare från servern.
/ban (id) (tid) (anledning) du bannar en spelare i valfri tid som man väljer.
/revive (id) du återuppliver en person.
/freeze (id) du fryser en person så att den inte kan röra sig till du stänger av genom samma kommando.
/bring (id) du teleportrar en person till dig.
/noclip du flyger och är osynlig t.ex när man speccar.
/unban (hex id) du tar bort en ban om t.ex en ban överklagan har gått igenom.
/dv (radie) du tar bort bilar som t.ex är övergivna på gatan.
/tpm du teleportrar dig till din waypoint på kartan där du har markerat.
/goto (id) du teleporterar till personen.
/skin (id) du ger skin till personen, (så att personen kan ändra sin karaktär).
/togglename du ser steam namnet/id på alla spelare som är nära.
/announce (medelande) du skickar ett meddelande till hela servern.
/spec (id) du speccar en person.
/spec off du går bort från att specca en person.
/giveitem (id) du ger dig tex en mobil.
/ooc du skriver ooc för hela servern.
/clearinventory du rensar ditt inventory.
/setjob (id) (jobID)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan göra nästan vad som helst då jag är ganska bra på alllt

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka