Accepterad IVoxx | Ansökan till Trainee (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nox

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Nox#2667

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag: 15:00 - 23:00
Onsdag: 15:00 - 23:00
Torsdag: 15:00 - 23:00
Fredag: 14:30 - 04:00
Lördag: 08:00 - 05:00
Söndag: 08:00 - 23:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag vill hjälpa till med servern så att servern utvecklas och att allt lallande ska försvinna så att fivem servern blir större och utvecklas. Jag vill bli Trainee för att jag har alltid haft något för att hjälpa folk. Har även spelat på denna servern mest på fivem asså större delen av min rp har jag varit på unive och det har alltid varit min favorit server. Jag vill bli Trainee för jag vill vara en del i denna serverns utveckling för att denna servern har egenskaper och är den servern med bäst rp nivå. Jag har tidigare erfarenheter inom att vara Staff. Vill även bli Trainee för vill bidra med utvecklingen och bra rp nivå i servern och att utveckling går framåt i en bra takt. Jag har hört att det är spelar rekord på servern som gör att jag kan hjälpa till en del inom staff teamet eftersom det kräver mer av staff teamet när det är så många som spelar och behöver hjälp i servern både ingame och i discorden/forumet. Som sagt, vill hjälpa till med så mycket som möjligt. Så önskar verkligen att jag får denna chansen.
Jag vill kunna hjälpa dom som inte kan så mycket om själva saken Rp och försökt göra allt för att dom ska kunna bli lika bra som andra folk att rp. Jag har även varit så kallad support när det hette så 1 gång då hade jag hade mycket att göra på dagarna jag skulle ta körkort, som jag har nu. Och nu känner jag att jag har mycket tid över på min fritid och vill bli Trainee / support igen för att hjälpa servern och utveckla servern. Jag själv har även blivit utsatt för att min bil och sånt blivit stulen framför mig några gånger osv, Jag vill banna dom som lallar och bara drygar sig 24/7 jag vill kunna hjälp servern till 110%. Jag har även fått höra från mina vänner att jag skulle passa som support och det tror jag med för jag har alltid haft målet att hjälpa folk och att banna dom som inte sköter sig jag tycker det är oacceptabelt att hålla på att lalla osv, det är inte en seriös Rp och dom borde bara bli bannade. Jag vill kunna göra Unive till en bättre plats så alla kommer att kunna trivas här osv. Jag vill kunna utveckla mina support lärdomar också så jag hoppas bara att jag blir godkänd.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill kunna bidra med mina kunskaper och göra servern till en bättre plats så att alla ska kunna vara trygga och kunna trivas på servern. Och även så att servern kommer utvecklas och fortsätter att utvecklas för varje dag som går.

Jag kommer inte alls rpa så mycket kommer mest sitta i support och hjälpa dem som behöver hjälp osv. Och när det inte händer något på servern så kan jag kolla i forumet lite och sedan gå tillbaka till att specca. Jag kommer även vara inne på servern och mest flyga runt o kolla på folk om dem gör som dem ska, se hur dem rpar. Kommer även hålla koll på när folk skriver /report eller /help för att kunna hjälpa ingame också. Jag vill stoppa och minska lallarna på servern som förstör för andra och deras RP. Jag kommer spexandet först sedan kommer jag prioritera ärenden på discorden och ta supports så ofta jag kan då det för mig är viktigast att göra discorden till ett bättre och tryggare community sedan ta ban överklagans för att dem har blivit bannade och då är det inte bäst att vi prioterar dem efter 10 minuter efter dom blivit bannade dem kan få sitta några timmar/dagar innan dem får svar eftersom det är dem som gjort fel. Jag kommer erbjuda snabb och användbar hjälp, Kommer ha öppen pm så att det bara är att skriva så kommer jag hjälpa den så snarast som möjligt. Folk vill oftast få svar så snabbt som möjligt och har dåligt tålamod men det är därför jag ska vara så snabb jag kan att svara och hjälpa i support på discorden då det är där jag kommer sitta som oftast. Om jag nu blir Trainee.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har mycket tidigare erfarenheter inom att vara staff. Vet hur man ska vara som staff och hur man gör som staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommandon som gäller Support

/who, vilket däremot kan vara bra som Support då man kan se vilka roller folk har, som t.ex ”kriminell” eller bara ”medlem”.

/kick id (100 står för spelarens ID): Detta sparkar en spelare, men bannar alltså inte utan de blir bara disconnectade.

/sqlban id: Detta gör en kort ban på en spelare. Denna ban är 60 minuter lång.

/revive 100: Detta återupplivar en död spelare. Kan t.ex användas om någon dött av en glitch. Man får inte använda /revive det till att återuppliva sig själv i ett fall där man är i ett scenario.

/toggleid: Vid detta kommando så kan man se ID på personer som befinner sig i närheten. Spelarens ID står över huvudet på den. Med detta kommando kan man alltså få reda på vilket ID som tillhör en person som man t.ex ska kicka.

/dv: Detta står för ”despawn vehicle” och det tar alltså bort ett fordon och sätter den hos bärgarn. Man måste vara ca 1 meter ifrån bilen för att göra det men det bästa är att stå på den eller sätta sig i den. Man kan även skriva t.ex /dv 10. Vilket gör att man tar bort de 10 närmaste bilarna. Men som SV ska man inte göra det med många bilar samtidigt.

/noclip du flyger specar och flyger runt osynlig

/sqlban (id) När du bannar någon som är offine och brytit mot serverns reglerna

/car (bilens namn) spawnar du fram en bil.

/tpm Du teleporterar ditt du sätter waypoint

/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig

/setjob (id) Ger individen ett jobb -

/givemoney (id) Ger antalet pengar man skriver in

/bring (id) Teleportras till dig
/togglename Samma som

/toggleid fast med steam namn - /toggleid Ser personens id ovanpå

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka