Accepterad iVoox | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

iVoox

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Vad heter du på discord? Igor Isbjörn ☭Привет☭#5748

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det beror på plugget men jag spelar varje dag 1-5 timmar.
Måndag: Jag slutar skola 14.30 så jag kommer hem 15.30 så jag kan ofta spela 15.30-21.20 med små pauser samt middag.
Tisdag: Jag slutar 14.30 så jag kommer hem 15.30 så jag kan oftast spela 15.30-21.00 med små pauser samt middag.
Onsdag: Jag slutar 15.30 så kommer hem 16.30 så jag kan spela 16.30-20.45 med små pauser samt middag.
Torsdag: Jag slutar 14.35 så kommer hem 15.35 så jag kan spela 15.35-20.45 med små pauser samt middag.
Fredag: Jag slutar 14.20 så kommer hem 15.20 så jag kan spela 15.20-22.00 med små pauser samt middag.
Lördag: Ingen skola så kan spela hela dan från 09.00-22.30 med pauser samt frukost, lunch, och middag.
Söndag: ingen skola så kan spela hela dan från 09.00-22.00 med pauser samt frukost, lunch, och middag.
Sedan kanske jag har planer utanför datorn med familj eller vänner. Jag kanske heller inte bara spelar Multistaden men jag är nästan alltid aktiv i pm.
Hur länge har du spelat på Multistaden? 200+ timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag möter folk dagligen som jag själv tycker inte beter sig särskilt bra eller schyst mot andra men även när adminis eller andra server vakter inte har tid så kan jag ta itu med ist. Jag vet hur jobbat det är när man skriver i report och inte får hjälp så det är nog en stor andledning varför jag just vill vara server vakt. Vill även göra en större rp nivå på servern och prata med folk som ksk inte har så hög rp nivå men ist för att kicka dem så kan man hjälpa dem så dem får en bättre bild att detta kan faktiskt bli en riktigt bra rp server men då måste vi bli hårdare med reglerna och även berätta för folk vad sunt förnuft verkligen är.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag kommer vara riktigt seriös som servervakt eftersom det skulle betyda mycket att få bli det och genom den nya uppdateringen med servervakterså ska jag vara väldigt aktiv och hjälpa andra server vakter så mycket som det går.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ta bort alla oseriösa spelare och enbart ta bort lallare och ta bort spelare som ej ska vara här genom kicks osv. Också så ska man göra sin bästa rp nivå.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag tar det seriöst och att jag inte tramsar när jag spelar och jag spelar ordentligt. jag ska bli servervakt för att jag gillar när man spelar på en ren och fin server och det tror jag att det flesta vill. jag tycker att jag kan bidra med mycket då jag kan kicka trollare och andra som inte kan spela seriöst.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för det verkar kul och en möjlig att jag kan göra servern bättre från min sida. Jag vill också bidra till bättre rp och ta bort oseriösa spelare och enklare kunna spela bättre utan lallare definitivt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet hur man ska rpar seriöst och jag kan lära mig fort.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång och det var när jag var ganska ny till servern och det var ett misstag av mig att jag körde snabbt förbi en polis. Jag blev bannad för copbait men jag skulle säga att det var mer orealistisk rp / suntförnuft.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Inte på några andra RP servrar men ibland på olika fivem servrar.

Senast ändrad:
Tillbaka