Nekad ITzo | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ITzo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DiscordGGITF/

Ditt Hex-ID: steam:110000136f4be76

Vad är din discord tagg? itzo.

Vem var det som bannade dig? berra1312

Bild på banmeddelande: dadada.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inom rpn finns det väldigt många olika synvinklar man kan ta, vi alla tycker helt olika. Hans anledning att banna mig är både rätt och fel. Jag har inget emot bannen alls den är rätt fast ändå fel enligt mig. Han valde att banna mig för jag sköt en grabb i huvudet, men detta var för jag ej kunde köra iväg med bilen då jag hade punka och det vart ett missförstånd då grabben som blev skjuten kom i fel tillfälle till platsen med exakt samma bil fast sedan. Han var även med dom och skulle dit och skjuta emot mig då dom skickade prio osv. Men ja det är väl rätt beslut men det finns mer till det enligt mig. Enkelt sagt han valde att banna mig för mild pwg (skjuter i huvudet) enligt mig var det sista utväg då min bil hade punka om jag hade åkt vidare hade jag blivit tagen för powergaming så vet ej vad man hade kunnat gjort annorlunda i situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person från Kartellen hoppade ut på mig med en röd bil, så jag åker fram och tänkte besvara elden mot han. Sedan kommer en annan (exakt röd bil) fast sedan version och jag skjuter han i huvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som nämnt tidigare så är det både en giltig och ej giltig att banna i denna situation. Jag tycker att bannen är både rätt och fel då jag hade ingen annan utväg att än att skjuta mig ut då min bil har punka och vi har en chans att döda dom då vi är två i bilen. Själv förväntade jag mig att det bara var en vi sköt emot men då kom Etismats vilket jag dödade i bilen under ban-beviset. Jag hade 0 chans att reagera att det var en annan bil heller vilket ingen verkar förstå. Jag var ute efter samma bil fast i en kombi o inte sedan ser exakt likadan ut framifrån i princip. Enligt dom och deras vinklar de fick på situation gjorde jag fel och jag förstår dom ifrån deras sida. Men ifrån min sida tycker jag att inget fel har hänt vilket många andra tycker samt staffs, men det är som det är. Enligt mig så hade jag som sagt ingen väg ut, punka på bilen ser en röd bil flygandes emot en rakt uppe i ens ansikte och det enda som går att skjuta är då hans huvud då han är så nära.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft en tidigare ban, terrord på piren för ungefär 3 år sedan snart, tycker jag lärt mig bra inte gjort något regelbrott sen dess förutom detta som egentligen är felaktigt om man kollar från en vinkel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Typ suttit kvar i bilen och låtit dom kidnappat mig antar jag, finns inget annat man kunde ha gjort åkt vidare nej punka på bilen, såg min väg att skjuta mig ut ur situation och ta hans bil och lämnat platsen om jag lyckades döda första som sköt då min bil hade punka och ej var körbar. Ingen person skulle heller kunnat märkt att det var en annan bmw som kom för en

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig lite av bannen då jag anser att jag redan är en bra spelare på servern från tidigare historik och sköter mig. Så jag har knappt lärt mig något enligt mig så gjorde jag rätt i situation då det inte fanns något annat att göra, köra iväg går ej, att skjuta däck skulle ej heller gått låtit han köra fram skulle jag blivit omringad av fienden, märker ju direkt i slutet hur först f31an kommer upp o skjuter ihjäl mig efter att ha blivit påkörd. Enkelt sagt ja kommer tänka efter vad jag gör i framtiden en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! Vill också tillägga att jag ej köra med crosshair vart inne på rust

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka