Antagen ItzMelle | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ItzMelle

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Ditt discordnamn: itzmelle

Ange ditt födelsedatum 3 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag kommer vara mycket aktiv då dem ända gångerna jag inte riktigt är aktiv på unive är när jag är i skolan eller när något viktigt sker, är också kunnig inom många regler o sånt då jag redan nu är servervakt och har blivit shortlistad för o bli helper innan men insåg då att jag inte riktigt hade tiden för o bli helper men nu har jag funnit den tiden och vill prova på detta. Är också generellt en trevlig person iaf enligt mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Har märkt att det förekommer mycket lall och sånt vid typ marja och liknande men som servervakt så kan jag ju bara göra sånt som händer runt omkring mig men nu så känner jag att jag ville ta det till nästa nivå och hjälpa med allt sånt här lall och vill få bort det. Har också märkt att många inte sköter rp på ett bra sätt så vill säga att folk powergamear väldigt ofta och sånt vill jag också få bort från denna servern och vill att denna servern ska bli så fin som möjligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att hålla koll överallt där man vet att sånt brukar förekomma så kan detta problemet lätt kunna hindras. Då menar jag såklart inte att vi bara ska hålla koll på dem områderna men att man iaf ska tänka på att dem områderna finns för då vet jag verkligen att nytta hade kunnats göras för att förhindra detta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Proffesionalitet ska finnas då man inte vill att folk ska tro att man är lallig för då kommer inte folk ta en seriöst och då finns chansen att dem inte kommer börja bete sig. Dock ska man också ta det lite lugnt för att göra så att folk verkligen förstå.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som sagt innan så är typ ända gången jag inte är aktiv på unive är när jag är i skolan eller om något viktigt sker så jag kommer kunna balansera detta väldigt bra faktiskt. Och sen kan jag ju göra så att när jag ser att det kommer in mycket reports och sånt så kan jag ju pausa min rp lite o göra lite staff arbete och när jag ser att det lugnar sig så kan jag rpa lite. Så man kan gå lite fram o tillbaka så.

Hur länge har du spelat på Unive? Har vart med i discorden sedan 19 juni 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Är servervakt och det är erfarenheten jag har när det kommer till bans och sånt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill helst inte jobba inom donation eller support då jag tror det kommer vara extra stressigt. Dock så har jag inget emot att jobba inom det men det låter stressigare än det andra.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka