Inaktuell Brotta | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Ditt discordnamn: Alle0108

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För jag vill utveckla servern till en positiv framtid och utveckla serverns RP socialt och gäng baserat. Jag vill också bli staff då jag känner mig kompitent och att jag kommer ha mycket tid på mina händer. Jag vil också se till så att rpn rör sig framåt och inte står kvar i mörkret som det är nu med allt skottande samt fuskande. Jag vill se till så servern blir fusk och abuse FRI då det förstör rpn något enormt för både Lagliga rpar och kriminella rpare. Jag vill se till så att alla kommer ha det roligt och faktiskt rpa och inte bara använda vapen vid sin rp och använda munnen istället. Och vad jag känner så tror jag att jag kommer kunna förändra rpn och banna dem som inte hör hemma på servern. Sedan känner jag att jag skulle kunna vara effektiv och aktiv i reports samt support och på forumet då nu IG har jag själv behövt vänta ett bra tag innan min t,ex report blivit svarad på samt i support har jag också behövt vänta i flera minuter innan någon drar in o liknande.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är väldigt stor brist på social RP på många gäng då under andra gånger jag vart staff så har skott logsen vart fruktansvärda och det tycker jag borde vara prioritering att lösas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbeta tillsammans effektivt med positiv stämmning och alltid hjälpa varandra så att inte någon faller för grupptryck eller liknande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är dunder viktigt att vara professionell då folk annars inte kommer ta staff teamet seriöst. Och hur man är professionell kan man ju först börja med att inte vara partisk och ta allas sidor när det kommer till regelbrott eller support ärende samt ska man inte agera oprofessionellt genom att ha attityd eller allmänt tråkig stämmning när man pratar med en Spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar mina tidsplaner så ifall jag har träning nån dag så gör jag lite staff arbete innan träningen och sedan efter då fyller jag ändå på tiden som jag missat samma med skola.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive i 3 år och 4-5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har erfarenheter inom både att vara MA, Servervakt och Helper så commands, logs o liknande har jag förstörsta del koll på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är bered på det mesta. Då jag som sagt har erfarenheter och kan det mesta med områderna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka