Nekad Itzkevin86 | Ansökan till Servervakt [Rantower]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E90

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? E90#3476

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 16.00-23.00
Tisdagar: 16.00-23.00
Onsdagar: 15.30-23.00
Torsdagar: 16.00-23.00
Fredagar: 17.00-05.00
Lördagar: 15.00-06.00
Söndagar: 14.00-00.00

(Dessa inskriva tider varieras beroende på studier samt familje ärenden, kan även förlängas på ett likadant sätt som det sänks)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 39 gånger, däremot har dessa varit delvis fel. Jag har lärt mig från de som varit korrekta även de som det har varit fel i, småfel. Jag har dock godkänt överklagan på majoritetn.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att visa ett gott intryck om servern och faktist visa att man vill hjälpa till med servern. En sv tar små arbetet som underlättar för staff, såsom att kunna banna/kicka vid rätta tillfällen. Dessa bans är endast 60 min och ska förlängas ifall man tycker det i en sv kanal. Man ska Dva bilar ifall de tar prestanda vid rätt tillfällen osv. Man ska under vissa lägen kunna ressa ifall man till exempel dör av en bugg, klipp är obligatoriskt. Med andra ord ska man göra väldigt små arbeten som en staff utför.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag har tidigare haft servervakt rollen. Jag är en aktiv spelare på unive. Jag har själv gjort regelbrott och fått konsekvenser. När jag tänker efter inser jag hur dåligt det påverkade andras rp. Detta vill jag ändra på, jag vill visa upp mig för staff teamet bevisa att jag faktiskt har ändrats. Även som Krim upptäcks regelbrott dagligen, finns medlemmar samt icke medlemmar som inte förstår vad regelbrott är och tror att inget händer efter att till exempel vdma. Jag vill sätta stopp på det, såklart vill jag även hjälpa till på servern så mycket som möjligt för sedan utvecklas och förhoppningsvis testa att faktiskt vara med i staff teamet. Såklart krävs det tillit och det är jag redo att visa. Jag vill hålla servern ren, det vill säga, kicka, banna, dvs, när det väl behövs och inte vid tillfällen där scenariona förstörs.

Har även bra koll på sv kommandon:
/svban (id) (anledning) - stänger av en person från unive i 60 minuter.

/kick (id) (anledning) - kickar person ur servern. Spelaren kan ansluta direkt efter.

/toggleid- id över spelare

/clearchatforall - rensar chatten ifall någon skriver felaktigt i twitter/blocket.

/revive (id) - återupplivar personen (oftast detta som abusas)

/who (id) - kontrollera ifall person är medlem, krim eller liknande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse finns i olika former. Finns både ingame och ooc även irl. Just för en servervakt innebär det att inte ansöka för sin egna del, för sig själv. Som servervakt ska du framstå servern på ett positivt och trevligt sätt. Utförs detta i motsatt form klassas det som korruption samt abuse i mina ögon, mer detaljerat menar jag att använda revive för att slippa rpa eftersom man inte orkar, man kanske dog i en skottlossning och har special vapen på sig man inte vill förlora. /toggleid har används på samma vis, att kunna se igenom väggar hur många och vilka är i ett hus när man stormar eller veta vart de är innan man ska till exempel ingripa som polis. Detta klassas som korruption. Att banna och/eller kicka är även abuse till exempel om man inte orkar rpa med en person eller har något emot den personen ooc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka