Nekad Itz_Slipstream | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Itz_Slipstream

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/

Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411

Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767

Vem var det som bannade dig? travzy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mass vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på securitas när dem försökte tasera mig ps dem stog fram för och bakom bilen så kunde inte komma ut utan att köra på nån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det blev lite bråk med securitas och dem blev sura på mig och sen började de tara så jag försökte fly och körde på några i processen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel skulle inte kört på dem

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg det var länge sedan men några powergaming rdm och lite annat smått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rettat upp dem alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut

Har du läst våra regler? Ja

men skojar ni med mig vad fan händer har gjort typ 8 ban överklagningar alla blir nekade och ingen skriver anledning

Tillbaka