Itz_Slipstream
Icke Medlem
- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012570129/
Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411
Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767
Vem var det som bannade dig? travzy
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mass vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på securitas när dem försökte tasera mig ps dem stog fram för och bakom bilen så kunde inte komma ut utan att köra på nån
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det blev lite bråk med securitas och dem blev sura på mig och sen började de tara så jag försökte fly och körde på några i processen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel skulle inte kört på dem
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg det var länge sedan men några powergaming rdm och lite annat smått
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rettat upp dem alls
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013eb8e411
Vad är din discord tagg? itz_Slipstream#3767
Vem var det som bannade dig? travzy
Hur lång tid var din ban? 15 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mass vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde på securitas när dem försökte tasera mig ps dem stog fram för och bakom bilen så kunde inte komma ut utan att köra på nån
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det blev lite bråk med securitas och dem blev sura på mig och sen började de tara så jag försökte fly och körde på några i processen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel skulle inte kört på dem
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg det var länge sedan men några powergaming rdm och lite annat smått
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rettat upp dem alls
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut
Har du läst våra regler? Ja