Nekad itsviicke | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ali3hd

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178434405/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? itsviicke#2233

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Assad och är 25 år gammal. Han har sitt ursprung från Irak och levde där i fattigdom med resten av sin familj. Hans Familj kämpade varje dag för att ha mat på golvet och tak över huvudet. Då visste Ali att han var tvungen att tjäna pengar åt honom och hans familj. Han började plugga varje dag efter skolan och började göra bra ifrån sig i skolan. Det ända felet var att han inte skulle göra klart sin utbildning på ett väldigt bra tag. Han började då göra små kriminella saker för att tjäna lite pengar. Han fortsatte den kriminella världen och tjänade mer och mer hela tiden. Han blev beroende av den kriminella livsstilen och pengarna. Han lämnade då Irak och flyttade till Sverige med resten av sin familj och detta är början till hans resa i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag kommer hålla mig till reglerna till 100% och att jag har rp:at ca 1 år. Jag kommer också ha hög rp nivå som gör att scenarion kommer blir mer roliga och mer seriösa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och bra scenarion som är roliga för båda parter och allmänt hög rp. Kommer även hjälpa till om någon är ny på rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för båda personerna och att man ska ha lika roligt. Alla i gruppen ska ha lika roligt och att scenarion handlar ej om vinster.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Tillbaka