Nekad itsviicke | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ali3hd

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Oväsentligt

Ditt Hex-ID: Oväsentligt

Vad är din discord tagg? itsviicke#2233

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? På discord står det "You are banned from this guild". Klacksko på fiveM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning helt ärligt. Jag bara joinade ortenwaves dc (ingen WL ingenting) och blev sedan dc bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär. Jag och resten av mitt gäng var inne och RP:ade, En medlem, en Vice och vår boss gick så kallat "runt och baitade" vid Crips gänghus. Jag var själv inte med i scenariot men fick höra att de hade gjort något fel, FeaRP:at eller något. Det kommer då in ett par staffs i vår gängkanal samt ett par från Crips. De diskuterar då scenariot och kommer fram till att gänget ska stängas ner och att de som var med i scenariot fick indragen kriminell-roll. De som blev av med sin kriminell-roll samt några andra böjar då tjafsa i den generella chatten för medlemmar. De för då rätt så aggresiva konversationer om man kan kalla det så. Ett par stycka från mitt gamla gäng väljer då att gå över till ortenwave RP. De ber mig joinade dc:n, först var jag lite skeptisk men anslöt ändå. Jag hade ingen roller överhuvudtaget men blir dc-bannad efter ungefär 3 minuter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida är det lite osäkert. Jag kanske gjorde fel genom att ansluta till discorden men tycker att det är lite extremt att bli dc-bannad för att vara med i en annan RP servers discord. Detta är då regeln jag menar:

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

Jag hade aldrig varit med i discorden innan, joinar den, blir dc-bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev för ungefär tre månader sedan bannad från FiveM servern. Hur många dagar är oklart. Det var så att en av mina vänner hade lite "beef" men någon annan på Sandy Garaget. Då börjar dem slåss och jag väljer att ingripa eftersom att jag vill hjälpa min vän. Jag blir då bannad för RDM, jag hoppade då support och vi redde ut saken och jag fick unban efter ungefär en kvart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att ansluta till discorden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag helt ärligt att bara hålla mig till Unive. Det var dumt av mig att joina dc:n och jag ber om ursäkt för det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka