Accepterad ItsSauSage | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ItsSauSage

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886488440/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Mirador123#3328

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs ålder är 14 år min karaktär har ganska starka känslor såsom att den kan bli arg väldigt snabbt eller andra sekunden kan den vara väldigt glad med starka känslor menar jag att den kan byta känslor väldigt fort men när den känner dessa känslor så känner min karaktär känslorna väldigt starka. Min karaktärs intressen är bilar,båtar, min karaktär kommer sälja mycket bilar och köpa bilar med det menar jag att min karaktär kommer att köpa bilar och gå vinst genom att sälja bilarna dyrare. Eftersom min karaktär bara är 14 år så har den ju kanske inte jättestor bakgrund men min karaktär hade en pappa och mamma som dog i en bil olycka. Och min karaktär är typ lite "kriminell" det jag menar med det är att den t.ex kör bil utan körkort etc.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna bidra med att rapportera folk som gör saker som man kan få ban för, jag kommer även skicka in om jag kommer på förslag som jag tycker ni kan göra för att t.ex förbättra servern.
Jag tycker jag ska bli medlem för att för att jag kommer ta RP på hög nivå och inget lall.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att jag tycker att det är den bästa RP servern. Och det är kul att spela och kunna prata ingame med riktiga folk istället för att sitta och spela gta online som är jättetråkigt,

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_BT s tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka bli rikast i staden och bara hålla på att göra min grej helt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att försöka ha så kul som möjligt och försöka hjälpa er som håller på att jobba väldigt hårt med servern (staffs) genom att skicka in typ förslag på vad ni skulle kunna göra för att förbättra servern etc.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på denna servern för att jag tycker att den är bäst.

Tillbaka