Accepterad kalle69 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? suprabmdf

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle olsson 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, gillar bilar, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: så min karaktär utspelar sig som en vanlig kille som försöker uppnå sina drömmar om att bli en egen firma inom bilverkstad. han kommer från en familj som är väldigt arbetsvilliga och han har väldigt många vänner som har stöttat han genom sina val i livet. han vill som sagt starta en egen firma inom bil verkstad där han vill trima och laga coola men ändå ganska vanliga bilar. han är kunnig inom bil världen och villig till att lära sig mer. nakdelar med min karaktär är att han faller oftast för mycket grupptryck som gör att han kan göra dumma saker i livet.
han har tre andra vänner (andra som spelar på servern) som alla jobbar med olika saker och tillsammans vill dom börja driva ett bilonär liv. min karaktär har två gånger i sitt liv blivit rånad av gäng som gör att han är emot att trima och hjälpa sånna mäniskor.
lite mer om hans liv är att han inte har några familjemedlemar kvar som att han är ensam barn och hans föräldrar dog i en bil olycka för bara 4 år sen. de har motiverat han till att göra mycket säkrare bilar men ändå roliga bilar att köra.
min karaktärs namn är kalle olsson och är född 2005-07-11. och hans dröm är att starta eget företag inom bil världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
jag kommer ge servern en av dom roligaste karaktärena. jag gillar att spela med i RP. och slutar inte spela med som en karaktär. har lätt att prata med andra och ha roligt så de är en annan egenskap jag har. vill serverns bästa så kommer rapportera alla som inte är inne på servern för att RP utan dom är där för att förstöra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, har inte brutit mot några regler. förstår att reglerna är viktiga för servern och därför respekterar jag reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? hot och utpressning ska man undvika i servern för de kan resultera i dåliga miner. alla gäng får max ha 18 stycken medlemar i ett gäng. gängen ska också ha en tydlig struktur i gänget typ va dom kommer ifrån eller vilken religion dom ska ha.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker att ni ska låta mig bli en medlem för att jag kan bidra till ganska mycket inom servern. tycker eran server är jätte bra och vill gärna bli en medlem hos er. är en lojal spelare.

Senast ändrad:
Hej @kalle69

Jag vill att du utvecklar denna frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

sådär hoppas de vart bra:) finns de något mer ni vill veta så är de bara att höra av er

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka