- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-ratten-533 — FiveM, Utgår 2026-03-12
Anledning: skjuter huvet först
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jo det var så att jag o min polare var ute o snurrade sedan så kommer 2 bilar fram till han och börjar hetsa och pittar han lite in åt en kant, dem hetsar lite och min polare blir irreterad och hoppar ut o riktar, då hoppar dom ut och skjuter mot honom och så hoppar jag ut och skjuter föraren rakt i huvudet. Förstår varför det var fel och kommer inte göra om det.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut, tänkte först att jag inte gjorde något fel för jag satt och skyddade min vän och hans liv men sedan snackade jag med redbull och ett par andra i support och förstår felet jag gjorde. Fattar nu varför jag skulle skjutit däck istället för huvud direkt då jag kunde gjort ett mycket utvecklat scenario ifall jag nu kidnappat han eller iallfall försökt kidnappat han.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man ska alltid försöka skjuta däck istället för att skjuta huvud direkt eftersom jag bara stryper och förstör rpn när jag skjuter huvud direkt. Skulle helt enkelt utvecklat scenariot istället för att avsluta det direkt på ett tråkigt sätt som förstör för bägge parterna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag har tagit kritik från denna bannen både från support ärendet samt har jag tänkt över mitt beslut som jag tog och kommer hundra procent i framtiden skjuta däck istället för att strypa ett väldigt utvecklat scenario.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.