Nekad IsthisNameTaken? | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IsthisNameTaken?

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199218014025

Vad är ditt namn i verkligheten? Asså ifall jag måste gå ut med de så kalla mig Malte för de e mitt namn

Vad är ditt discord namn? IsThisNameTaken#6467

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Silver och e polis intresserad faktiskt de e svårt vet han och e osäker han själv vet ej vad han ska leva med god eller inget John har precis fyllt 38 och har fortfarande inte fått jobb John har varit vid sjukhuset och e inte så frisk han har fortfarande ganska hög feber och känner sig trött och hängig han har märkt att han inte känner ngn inget e kul i livet han har inget att göra John har ADHD och varit en gäng kriminell person men typ bara hangaround i områden och sånt han har dels aldrig känt sig säker utan att bära en baretta den e med ofta tiderna när han var liten han har ganska svaga känslor om de nästa och typ inga intressen han ger iaf en chans med att bli polis ifall han inte ens klarar de blir de svårt för han (ni får väl ta reda på vad som händer med John ifall han inte klarar polisen?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en rp nivå vid FBRP och bryggriet då jag verkligen kört rp i flera år samt har jag kört på unive förut men de har blivit lite sämre med aktivitet sen min hund tyvärr gick bort och känner att jag inte kan känna smärta i hela livet och iaf kan fortsätta spela ngt som gör mig glad ist för att sitta och deppa jag har social och kunskap in om allt vid rp vet exakt vad ni frågar vid medlemskap intervjun och massa och kan alla regler och har mycket erfarenheter om allt i Rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med mer en bara rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De ska vara roligt för alla och inte bara att vinna scenarion

Hur hittade du Unive? Ja du jag har spelat här förut och kan alla svenska rp servers samt känner swung gecko i dc och hon spelar på unive så Why not liksom

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka