Nekad isse=unive | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? isse.9

Vem var det som bannade dig? g1ory

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-16 215702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att här på unive rp och nästan alla andra rp serverar så får man p-ban för c logg och han såg mig c logga när en polis kom och skulle plocka upp mig. kommer förklara varför men han bannade mig för han fick ett klipp på mig och att det finns konkreta bevis på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag åkte runt sjävl i en bil när crips huset och jag är me montana och sedan så åker jag runt lite och då ser jag två bilar framför mig som står och snackar med varandra och då åker ena biloen bort men den andra är kvar och då när jag säger tjenare så hoppar han ut och skjuter mig utan anledning och riktar inte ens och sedan så är jag lite afk för kollar på tiktok för jag blir förbannad när jag hittar sådana skjutspelare ig som bara söker för att skjuta och inte ha en rolig social rp som man ska ha på denna bra server. sedan så kommer det en polis och tar upp mig då får jag nog ska jag hamna i fängelse för att en problemspelare väljer att skjuta mig och jag vet vad ni tänker om mig han c loggade för han inte ville torska ett vapen och svaret på den är nej bryr mig inte skit om vapen och pengar vill bara ha en rolig rp när jag rpar. så jag c loggade för det och detta kommer ej hända igen däremot så kommer jag fixa klipp app så jag kan klipp när problemspelare gör fel så detta slipper hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig och g1ory så var det ej det men att jag får indraget och perma för att en skit unge inte kan bete sig ig ska inte hända och förstår att jag förstörde hela polisens rp med att ta till fängelse och annat. men att ge mig en till chans hade uppskattas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunförnuft, powergaming, röst efter karaktär många gånger men det fixades för länge sedan. nlr och säkert annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ha en klipp app som funkar och så fort han dödat mig så kunde jag ha klippat och hoppat support eller skriva en report och skicka klipp i pm men nu vart det inte så och det är jag också ledsen för. men ska alldrig c logga igen och ska behöva lära mig att det finns problemspelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att skaffa en klipp app som fungerar nu. sedan så ska jag ej c logga oavsett vad för c logg som c logg och oavsett vad de gör mot dig om de dödar dig så ska jag hoppa support så jag får revv så jag inte slipper hamna i fängelse

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

1 överklagan per 24timmar.
Du får göra en ny idag 18:00

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka