Accepterad isse.9 | Ban Överklagan [Casperr999]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212341409/

Ditt Hex-ID: 11000010f065ea1

Vad är din discord tagg? isse.9.

Vem var det som bannade dig? casper999

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-23 131532.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? casper valde att banna mig då jag gjordeett reglbrott som heter meta gaming han ansåg de vara fel men inte jag men nu efter igår så har jag insett vad jag gjort och detta ska såklart inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de var såhär att jag hade dött i lz oneway (nere i ett garage) och sedan när skottlosningen var över så tar mitt gäng mig till sjukan men påvägen dit så väljer jag att skriva i ooc lämna mig vi svet och aledningen varför jag gjorde detta var för att jag behöcde dra och lägga mig. igår tyckte jag att casper gjorde en groft fel ban men nu inser jag att den inte var det. jag kunde istället för att ha skrivit i ooc bara respawnat eller bara inte skrivit i ooc och får hoppas på att de lämnar mig hos svet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säga att de var en felaktig ban av casper men igår tyckte jag de men de gör alla så fort de blir bannade de tönker o vad fan gör staffen som bannade mig men nu efter 1dag så har jag lugnat ner mig och inser vad jag har gjort för fel men jag hopas på en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg.staff abuse, vdm,rdm,sunförnuft och andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att ha skrivit i ooc under ett scenario så kunde jag ha rpat ig framot och hoppats på de bästa eller respawna och sedan stänga av men de gjorde jag inte och de ongrar jag redan nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte skriva sånt i ooc som kan förändra ett scenario för då blir de meta att de tar infomation från ooc in till ingame. och detta ska inte upprepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka