Dubbelpost isse.9 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isse.9

Icke Medlem
Meddelanden
484
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? ISAK

Ditt discordnamn: isse.9.

Ange ditt födelsedatum 12 December 2008

Varför ska just du bli staff? jag är väldigt intersserad av att bli staff här på unive för att jag vill ta mer ansvar och bestämma lite mera här på unive. Jag är fullt redo om att hjälpa andra folk och göra de som staffs gär. Jag har alltid velat bli staff på unive och nu skriver jag en ansökan och får hoppas på de bästa . Jag är väldigt hjälpsam och är en bra lyssnare. jag har varit staff på andra serverar och känner folk som är staff här så vet redan hur de kommer att vara som staff här på unive. Jag kan se ibland att många sitter support och då om jag ärm staff så kan jag hjälpa dem och snacka med de och hjälpa de om vad de har för problem. kan även uppleva att de kan ta lång tid innan folk svarar på reports tidigt på morgonen och sent på kvällen och då kommer jag finnas där och hjälpa de med deras report. Jag vill göra unive till en bättre plats till vad den redan är och jag vil lär folk och bli lärd av folk i staff teamet så vi alla kommer utvecklas. jag är väldigt aktiv på dc och i fivem, jag är ig varje dag och kollar dc varje dag . jag är trevlig som person heter isak och ska fylla 15 snart och ska köpa moped. Jag med hela mitt liv önsaker att jag kommer bli staff. folk tar mig som ett problem och jag tycker jag förtjänar en chans att få bli staff och visa de att jag kan gör mycket gott. tack för mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att de mesta fungerar men de kan alltid bli bättre. ni försöker alltid stoppa problem spelare men nu kommer jag hjälpa till att stoppa de som skjuter så himla mycket. Jag tycker de är lite dålig rp när folk ska rpa på skador och de är inte bra för då kan man bli bannad för pwg. De finns seriösa rpare som vi gillar sedan finns de skottare och folk som bryter mot reglerna och de hade jag och ni andra staffs där ute sätta stopp för. jag tycker de är rätt så bra rp men kommer förändra de som inte är bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo jag tänker att vi måste specca mera ta mer ansvar för de folk som sitter i support eller kontaktar oss i pm eller folk som skriver reports. då hinner vi snabbt till de folk som gör regelbrott. vi måste vara snabbare på allt medans vi är nogranna. mitt jobb är att göra så rp blir mer social och mer att folk följer reglerna. för de kanske kommer in nya folk till servern och då äör de folk som rdmar de nya och då kanske de lämnar servern och då ska vi sätta stopp för de. jag kommer komuicera mycket med staff teamet och folket på servern så vi får reda på nya saker varje dag som vi kan sätta stop för.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som staff ska du visa repsekt och vara trevlig. Man ska vara seriös och inte abusa sina perms. Vissa av folket här på servern ser upp till oss och vi ska vara en bra förebild då och göra rätt ifrån oss. Man ska vara snabb men samtdigit nogrann så alla hinner få hjälp. Man ska vara trevligt oavsett vad vara positiv, om man är arg så ska man kanske inte spela för de kan göra så att folket här på servern hamnar i samma mode som vi är. man ska inte abusa sina perms bara för man fått perms, man ska inte ta sina kompissar före i tex reports bara för du känner de bra. alla ska vara lika viktiga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? i mitt privata liv så kan de bli undantag med träning och andra saker. men om jag varit med kompisar en hel dag och kommer hem på kvällen så kommer jag göra staff arbete istället för att rpa. jag kommer alltid ha tid att göra alla 3saker.

Hur länge har du spelat på Unive? 2år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes jag har många erfarenheter om att vara staff. Varför jag har många erfarenheter inom att vara staff är för att jag varit de på alla andra serverar jag varit på förutom unie och nu känner jag att de är dags här också. Jag har kompissar som är staffs och förklarar hur de är att vara staff på denna underbara server. Mina staff kompissar säger att de är mycket komuniktation till att vara staff och de tar upp mycket tid. Jag är redo för de att komunicera och ta upp den tiden jag har för är bra på att snacka och då kanske jag passar i don och i support. Jag kan många kommandon som ni använder här på unive. Jag vet hur de är att ta reports. Jag vet hur de är att vara staff i dc och att vara staff ig.
här är några staff kommandon:

/revive (id) man återupplivar
/freeze (id) man fryser spelaren
/slay (id) man dödar en person som är vid liv
/dv man dvar bilen
/spec
/spec (id) man speccar en person
/bring (id) man teleporterar en person från en plats till en annan
/noclip man använder de vi staff arbete. du kan flyga i luften och åka rung
/ban (id) anl du bannar en person
/svban (id) anl du svbannar en person
/kick (id)anl du kickar en person
/annaounce
/toggleid visar id på spelaren
/togglename visar namnet och id
orkade inte skriva flera exempel

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nae

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka