Accepterad issasaw1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Issa

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,746
Reaction score
52
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad är ditt discord namn? issasaw1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag har tänkt att ha två karaktärer där jag skapat en som heter, Mokandez Eriksson och den andra Jakob Granath.

Mokandez Eriksson-
Min karaktär ska heta Mokandez och ska vara 24 år gammal och är uppvuxen i ett kriminellt ställe sen ung ålder och inte haft så mycket pengar och hans föräldrar dog sen ung ålder så att han var tvungen att ta den vägen för att kunna leva och kunna må bra han har varit ganska sårad hela sitt liv men nu den vägen han har tagit har fått han glömma lite men inte allting såklart han är en kriminell gäng ledare men kommer jobba med andra tillgängliga jobb för att få in lite pengar åt sidan innan hans kriminella karriär börjar. gillar att köra bil och få folk jobba hos han och vara social med folk och träffa nya människor.

Jakob Granath-
Min karaktär ska heta Jakob och är 24 år gammal och är en social människa som gillar att jobba med människor och göra tjänster för staden och utveckla framtiden han vill jobba som polis eller något inom räddningstjänsten gillar att hjälpa människor och visa trygghet för staden hans bakgrund var att han hade ganska dålig barndom men utvecklades och hittade rätta vägen när han gick gymnasium och träffade på några vänner och han gillar att köra bil och att träffa på nya människor och prata och lära känna nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktig och rolig och seriös och social rp. Jag ska göra mitt bästa för att få rp så bra som möjligt och göra så roliga scenarion i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda så t.ex. att man inte ska spela för att vinna man ska spela för att båda sidorna ska ha kul i scenariot. inte bara ena.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm= att man dödar någon för ingen anledning genom att köra över med en bil eller något annat fordon. Rdm= Att man dödar någon för ingen anledning eller RP bakom det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Social.Rolig,Trevlig,Snäll

Ser bra ut, men man kan ej vara Kriminell och Polis samtidigt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Tillbaka