Nekad issasaw1 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issa

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,746
Reaction score
52
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad är ditt discord namn? issasaw1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Mokandez och ska vara 24 år gammal och är uppvuxen i ett kriminellt ställe sen ung ålder och inte haft så mycket pengar och hans föräldrar dog sen ung ålder så att han var tvungen att ta den vägen för att kunna leva och kunna må bra han har varit ganska sårad hela sitt liv men nu den vägen han har tagit har fått han glömma lite men inte allting såklart han är en kriminell gäng ledare men kommer jobba med andra tillgängliga jobb för att få in lite pengar åt sidan innan hans kriminella karriär börjar. gillar att köra bil och få folk jobba hos han och vara social med folk och träffa nya människor. Och har varit chef på mekonomen så kan mycket med om bilar han kommer använda sina sparpengar till att köpa sin drömbil som är en dodge charger och sedan vilja pimpa den så mycket som möjligt. mokandez har också länge velat bli polis eftersom han ser upp till sin polare som nyligen blivit det så det finns chans att han senare försöker få jobb där med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktig och rolig och seriös och social rp. Jag ska göra mitt bästa för att få rp så bra som möjligt och göra så roliga scenarion i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda så t.ex. att man inte ska spela för att vinna man ska spela för att båda sidorna ska ha kul i scenariot. inte bara ena.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm= att man använder sitt fordon som vapen för att skada eller döda någon. Rdm= Att man dödar någon för ingen anledning eller RP bakom det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamän rpat på unive i 1år nu men blev p bannad så behövde gö om.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit medlem men blev p bannad så gör igen men ja.

Nekad
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från permanent ban

Du får ansöka igen 2024-06-18. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka