Nekad issasaw1 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issa

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,746
Reaction score
52
Ditt discord namn: issasaw1

Ditt Hex-ID: steam:110000162636a38

Vad för typ av beslut gäller det? Ban 6 dagar + 2 krim varningar

Vem/vilka tog beslutet? Berdan/Vossy/Hypem

Varför tror du själv att beslutet togs? För att de har fått in ett clip där jag skjuter polisen direkt när jag hoppat ur bilen.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då vi hade ett stort scenario med polisen sen tidigare alltså innan det som hände att jag sköt polisen, de sköt mot mina vänner och jag såg det och åkte iväg för att rädda en annan vän och då ser jag polisen som sköt tidigare gripa en av mina vänner så tanken var att jag skulle hoppa ut och rikta men polisen tar upp en MP5 medans han handfängslar min vän då märkte jag att det inte kommer funka med att rikta för att han var redo att skjuta, jag förstår att han var överbemannad och vi hade kunnat ba rikta men. det var en bil bakom, som körde bakom och jag hade ingen aning om det var en civil eller ej, så tanken var att jag ville varna dom i bilen att det är ett pågående skottlossning liksom och att dom skulle köra iväg men de i bilen brydde inte ens sig och körde in till garaget, i mitt ban medelande står det att jag skjuter polisen och inte gör ett roligt scenario men grejen är att jag var stressad under tiden som jag sa tidigare så hade vi ett scenario med polisen allttså skottlossning och då har man inte tid att göra roliga scenarion för att man vill liksom rädda sina vänner så fort som möjligt och dra där ifrån, det jag tycker hade varit en lösning är att ta båda och ge muntlig varning för båda inte ba lxm mig och banna polisen, för att små missförstånd kan hända men tycker inte att ni ska ta alla regler ni har i punkt för i slutändan är det rp och jag förstår att ni vill banna efter regler men som jag sa så var det sista utvägen för mig i då läget för att han hade skjutit mina vänner och då var jag rädd att samma sak skulle hända mig så valde att agera snabbt. samtidigt då jag kände att det blev lite fel i scenariot kanske och att jag sköt snabbt så valde jag också hoppa support när det hände men ingen tog mig för de va stressigt för staffs med 50% rean, då skrev jag till han i PM och fråga om han kunde hoppa medborgare elle prata om saken så vi lär oss och pratar hur BÅDA hade kunnat göra annorlunda, så hade uppskattat om ni hade kunnat acceptera detta då jag förklarar från min sida ganska tydligt och hoppas på gott svar, och det var inte mening att ha dålig ton igår var bara lite trött och min mic är hög också. hade uppskattats med ett till samtal i support och en muntlig varning för att i sånna fall där BÅDA har gjort fel och det ser ni så har jag varit med om att staffs pratar med båda och ger muntlig varning och det visar ba att ni vill ge spelarna en bättre chans att visa bättre ifrån sig och det tycker jag att både jag o polisen har rätt till, Dessutom så ner ni att det var endast 2st med honom i radion alltså de är 2 andra poliser som endast hade kunnat ansluta sig MEN de var redan efter mina vänner och det såg min karaktär och jag visste att det inte var flera som hade kunnat ansluta för de lxm säger skottlossning avslossar och ingen kmr då förstår man att ingen kommer komma och att han bara har kontakt med 2 poliser och oj va roligt det hade varit vi var 4 i min bil asså vi hade kunnat liksom ta alla oavsett om de anslöt sig eller inte, hade inte blivit roligare scenario kan jag säga. Hade liksom inte jag skjutit hade han valt skjuta man ser ju båda har vapen mot varandra och man ska inte dra omöjliga liksom tankar vi alla vet att nån av oss hade skjutit liksom för det var ett stort scenario där hans vänner samt han skjutit mina vänner så han hade skjutit. MVH

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/Issa/Videos/SteelSeries%20Moments/Shared%20Clips/Trimmed-clip-from-Feb-19-2025.mp4 . file:///C:/Users/Issa/Videos/SteelSeries%20Moments/Shared%20Clips/Trimmed-clip-from-Feb-19-2025.mp4 ,
Där ser man både sitautionerna då vi ser hur båda jag och han väljer att skjuta för snabbt och då fattar man att det har varit ett stort scenario på gång att båda är stressade och väljer skjuta direkt istället för att "göra roligt scenario" finns tyväär inga roliga scenarion när ens vänner dör av polisen, allt är lxm RP och kommer inte rpa på att jag inte får skjuta polisen när dom själv skjuter våra vänner, ni måste förstå min sida liksom.

1739964228697.png
1739964435116.png
Där ser ni också att jag hoppade support när det hände, samt skrev till honom för jag ville prata om det och lära oss av situationen och inte kräva en ban på någon.
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vi anser att de inte var en sista utväg och fortfarande ingen ursäkt för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka