Nekad issaki | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Issako99

Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Issa

Vad heter du på discord? Issaki02#2229

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är 5-6 timmar just nu, jag kommer ibland köra ännu mer och ibland lite mindre. Men minst 4 timmar iallafall.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har följt unive och tittat på stream länge men jag blev medlem i september och sen dess har jag kört bra rp och försöker höja min rp nivå

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det gick nt att bifoga vet nt vrf. Men jag har sammanlagt 3 bann där 2 är felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska vara en person som ska ge ett gott exempel. tex som servervakt ska man inte begå regelbrott och man ska också se till att servern inte har lallare som bara springer runt och slåss och andra folk som inte rpar utan bara är här för att förstöra men man ska också visa för dom andra hur man ska rpa och sköta sig. tex skulle någon begå ett regelbrott då kan man ge dom ban i 1 timme så dom sedan kan komma tillbaka och lära sig att inte göra om det regelbrottet och då kanske dom förstår att man inte ska göra något regelbrott och att det innebär att man får ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill själv bli servervakt för jag vill kunna skicka ut folk som lallar och gör det till lall server. Speciellt på kvällarna. Att folk slåss o lallar gör qtt serven bli tråkig så som servervakt kan man försöka få stopp på detta. Sen vill jag även växa i serven och söka till högre nivåer

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är TEX, om någon skulle skriva i ooc (Banna han) fast han inte har begått något regelbrott och om jag då skulle banna killen utan att han gjort något fel då är jag en korrupt servervakt och servervakt abuse är TEX, om, jag skulle banna alla jag ser för ingenting eller om jag skulle revva mig själv tex i en skottlossning eller springa och revva folk på sjukan elle rliknande asså om jag bara skulle gå runt och banna eller revva folk bara för att göra något då servervakt abusare jag

Nekad, har fått indragen kriminell roll de senaste 30 dagarna. Du får ansöka igen 2023-12-02

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka