Accepterad Iso | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iso

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/elias-2008/

Ditt Hex-ID: 11000014c632e6c

Vad är din discord tagg? g1ocatoreeee

Vem var det som bannade dig? bulten

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-08_012707422.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? anledningen som jag förstår det så är det för mitt beteende o handligar jag gjorde. det var absolut inte lämpligt för servern så förstor varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag blev gripen och var i arresten och lyckádes ta mig ur cellen o slog 1 polis så blev jag permannet bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban tycker jag då de beteendet jag hade inte passar in på unive men jag har lärt mig nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim men var rätt ny då så kunnde inte fivem alls och har även blivit bannad för copbait men den var felaktig ban så de fick ta bort bannen och har blivit bannad för buggat ut mig ur th och var bannad 20 dagar för det och lärde mig av mitt misstag verkligen. och har kanske 2 till men mins inte riktigt vad det var för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat bete mig bättre samt respekterat servern regler och ta allt på mer allvar och inte ta min plats i servern för givet samt att jag även borde haft bättre tålamod och inte bara slänga ur mig saker o ting hur som helst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att inte ta unive för givet då jag kände att det var barnsligt hur jag betedde mig samt onödigt då de jag som blir skickad från servern samt drabbad och ingen annan än jag får lida då om man säger det så. har även lärt mig att inte bete mig hur som helst och att servern är inte min så jag får anpassa mig efter reglerna som lagts då helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Du får en till sista chans, men du åker på minsta lilla dåligt beteende.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka