Nekad Ismael | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt Hex-ID: 110000142cbc790

Vad är din discord tagg? Isma#5680

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt han är det suntförnuft att stå på en hydralic bil när den hoppar. Jag själv tycker det är bara löjligt och att det överhuvudtaget inte är suntförnuft alls för man kan sitta ner på bilen vilket jag gjorde och hålla fast i den så tycker bara detta är jätte onödigt. Men självklart kan andra staff göra vad dom tycker är suntförnuft vilket jag inte ska sitta och klaga på men det hade underlättat mig om han hade /m at mig då hade jag fattat att det var fel.

Han gjorde inget fel med att banna mig det var jag som inte insåg det men om han hade skrivit i lokal ooc hade jag slutat sitta på bilen men gjort är gjort ingen jag ska gråta över direkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på min väns bil som då hoppade med hydralic jag satt ner på den och ba chilla sedan så blir jag bannad för suntförnuft för att det är suntförnuft att sitta på en bil när den hoppar. Det är överhuvudtaget inte suntförnuft alls folk gör det irl jag själv har varit med om det för man kan ju frf hålla sig fast i bilen samtidtigt den hoppar liksom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var detta felaktigt eftersom att man kan hålla sig fast i en bil medans den hoppar med hydralic.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på denna server ett tag så har blivit bannad för allt möjligt som powergaming till suntförnuft lite basics man blir bannad för lite då och då som typ nu :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inget jag inte kunde gjort annorlunda då man kan rpa på att man håller sig fast i den men då Hade jag nog gjort /sme håller sig fast i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Anbända /sme

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka