Nekad Ismael | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ismael

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
-1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080916880/

Ditt Hex-ID: 110000142cbc790

Vad är din discord tagg? Isma#7968

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att hela grejen såg fel ut med att jag skulle köra ut med bilen jag backade ut och gjorde en 180 sen så driftade bilen framför polisen vilket jag inte visste jag jag visste inte att polisen var där endå om jag skulle veta skulle jag inte kunna göra nåt åt det eftersom att bilen är så pass drift bar så de bara går men jag personligen tror dom valde banna mig för att jag driftade ur en sväng och körde snabbt visst det var fel av mig jag hade även hög musik de gjorde de mig så var jag så pass hyped så jag ville köra snabbt Det är nåt som bara händer inte direkt mitt fel men jag förstår felet i detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till sjukhuset för att hjälpa en död person sen så går jag ut till min bil och backar ut och så gör jag en 180 och så svänger jag så följer en polis efter mig och stannar mig jag stannar han fick ett alarm om något viktigare så han körde iväg jag körde iväg ochså och så kör jag emot motorvägen ich och kör in i motorvägen och tillbaka i fullfart så kör jag snabbt i torget jag gjorde verkligen fel har insett det nu men konsvkenser är konsvkenser är det en regel så är det en regel vad ska man göra. Men som sagt det finns folk som gör fel många gör misstag. Jag körde snabbt dels för att jag lyssnade på musik osv.Jag gjorde väldigt fel att bara köra snabbt i torget är en stor grej men det finns åtgärder anledningar till varför jag hade hög musik på så jag var jette hypad och körde snabbare det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej nej för att det var lite både och att jag körde ju snabbt de va fel av mig men copbaita är inte alls min grej jag tolererar det inte själv då jag har varit en polis förut jag visste inte att det var en polis där men det betyder inte att man ska drifta men just i denna grejen så va de både min och bilen fel. Staffsen har koll det är bra men jag tycker en varning vore bättre! Den var felaktig på sätt och vis i och med att jag inte var medveten om att en polis var vid sjukhuset när jag gjorde en 180 och backade ut jag gjorde det nromalt inte för överdrivet eller för svårt men de jag tycker är att alla gör fel man tänker inte innan man ska agera man kan göra fel att tänka att backa ut ur ett sjukhuset och drifta ut helt önidgt som sagt jag har aldrig gjort detta förr men i och med att jag lyssnade på musik så hände detta automatisk det är en grej som jag ska lära mig att inte lyssna på musik när jag rpar verkligen kommer bara förstöra Jag kör serious rp då jag tar servern på riktigt allvar detta är en grej som jag är personligen chockad över.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lyssna på musik när man kör och att köra med sunförnuft inte backa ut ur sjukhuset alltså köra ut som en vanlig individ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen att inte köra snabbt i torget eller att backa ut ur ett sjukhus framför polis

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka